[Art Superstars Wanted by glo™] Adelina Plăeșu: Orice competiție are același scop, să premieze munca, talentul, pasiunea. Pentru glo™ vine acest extra layer în care punem accent cu precădere pe artiștii la început de drum

[Art Superstars Wanted by glo™] Adelina Plăeșu: Orice competiție are același scop, să premieze munca, talentul, pasiunea. Pentru glo™ vine acest extra layer în care punem accent cu precădere pe artiștii la început de drum

Suntem în căutarea noului Superstar creativ. Competiția Art Superstars Wanted by glo™ e în plină desfășurare, creatorii din România au înscris deja o serie de lucrări inspirate de AER, participând astfel la comunitatea #RebelsWithACause. Venim cu un plus de inspirație și câteva sfaturi de la juriul competiției.

Adelina Plăeșu, Social Media & Digital Content Manager glo™, jurat Art Superstars Wanted by glo™, crede că un superstar creativ este, în primul rând, autentic. E cel care experimentează, este curajos, are încredere în vocea lui și nu cade ușor în mirajul trendurilor. 

”Căutăm un artist care să împărtășească valorile brandului glo™, care să creeze într-o anumită direcție estetică. În rest, un artist e un artist. Nu vrem să punem etichete și nici nu căutăm o persoană anume”, spune Adelina. 

Brieful e aici, tema provocării e AIR, iar deadline-ul strâns: puteți înscrie lucrări până pe 26 iunie. Ce e important de știut înainte de a purcede pe urmele inspirației? Explică Adelina în rândurile de mai jos: 

 

Menirea competiției Art Superstars Wanted by glo™

Cred că orice competiție are același scop: să premieze munca, talentul, pasiunea. Pentru glo™ vine acest extra layer în care punem accent cu precădere pe artiștii la început de drum. E o poveste începută din 2021, la care adăugăm câte un nou capitol ori de câte ori avem ocazia.

Nu este prima competiție de acest fel pe care o organizăm, dar de această dată ne bucurăm de parteneriatul deja drag nouă cu cei de la Art Safari - o platformă importantă pentru comunitatea artistică din România.

 

De ce este importantă pentru comunitatea artistică

Simplu, pentru că este o Oportunitate. O Provocare. Ne bucurăm pentru fiecare nou artist care ni se alătură, iar comunitatea gloerilor e mereu on board cu astfel de inițiative – de aici și votul de popularitate prin care vor trece cei 6 câștigători.

La nivel individual, putem susține comunitatea artistică prin donații către asociații care sprijină și promovează artiștii, prin participarea la vernisaje, promovarea artiștilor cu care rezonăm și multe altele.

La nivel de brand, vedem două direcții: cea în care căutăm activ colaborarea cu profestioniști din zona artistică (scenografi, regizori, grafferi, ilustratori etc.) pentru diverse activări de brand și cea în care lansăm acțiuni punctuale cu scopul de a sprijini și de a descoperi noile talente – cum este și competiția în cauză.

La final de zi, fiecare inițiativă are rolul ei important și ideal ar fi să urmeze cât mai multe. 

 

Noul Superstar creativ

Eu aș zice că e autentic. E omul care experimentează, care știe cine este și care nu pică în mirajul unui trend. Cred că un Superstar creativ este un artist curajos.

Căutăm un artist care să împărtășească valorile brandului glo™, care să creeze într-o anumită direcție estetică. În rest, un artist e un artist. Nu vrem să punem etichete și nici nu căutăm o persoană anume. Mai degrabă am vrea ca ei să ne descopere pe noi și să se bucure de oportunitatea de a-și expune lucrarea în cadrul acestei ediții Art Safari.

 

Sfaturi pentru participanți

Cred că ar trebui să știe că o lucrare bună pe brief este mai apreciată decât o lucrare extraordinară pe un subiect aleatoriu. Poate sunt artiști care au lucrări realizate deja și care, la o privire fugitivă, s-ar potrivi în competiție. Sfatul meu este să arunce o privire atentă peste brief și să adauge sau să scoată elemente din lucrare, cât să fie siguri că bifează elementele cheie.

 

Participă și tu la Art Superstars Wanted by glo™, lasă-te inspirat de AER, creează ceva special și înscrie-te în concurs până pe 26 iunie.

gloTM
(+18). glotm este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.

TheCreator
TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunității creative IQads, obținând sute de rezolvări creative, mii de interacțiuni și sute de mii reach.
Brandurile obțin soluții pe care le pot implementa și conținut branded pe care îl pot folosi în social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat și derulat zeci de competiții creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustrații etc pentru companii,

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Campanii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related