Primul pas catre un premiu EFFIE

Un brief de eficienta bine completat mareste substantial sansele campaniilor inscrise in concursul EFFIE. Pentru a spera la un premiu in cadrul festivalului eficientei in publicitate, EFFIE Awards, primul pas pe care agentiile trebuie sa il faca este completarea formularului de inscriere, intitulat "Brief of Effectiveness". Acesta solicita o serie de detalii despre strategia din spatele unei campanii si despre rezultatele acesteia, menirea sa fiind sa convinga juriul ca respectiva campanie a reusit sa imbine toate disciplinele unui program de marketing si a depasit obiectivele initiale.

"Brieful este extrem de important pentru castigarea unui premiu, intrucat demonstreaza daca ai avut coerenta strategica sau daca doar ai avut noroc", explica Razvan Matasel, deputy managing director & head of planning Leo Burnett si membru al juriului EFFIE Awards 2007. "EFFIE implica o disciplina pe termen lung. Practic, scrierea unui formular ar trebui sa inceapa inca de la primirea briefului de la client", continua el.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related