Publicitarii sunt nebuni dupa Delta

Peste 20 de idei pentru programe de ecologizare si administrare a Deltei Dunarii au iesit la mal in think tank-ul organizat de Asociatia "Salvati Dunarea si Delta - Academia Catavencu", la Cormoranul, intre 2 si 4 februarie 2007. Asociatia "Salvati Dunarea si Delta - Academia Catavencu" a imbarcat creativii si strategii din marile agentii de publicitate pe "Corabia Nebunilor", un proiect de identificare a solutiilor reale si aplicabile pentru problemele Deltei.

La week-end-ul creativ au participat Sorin Tranca, Creative Director la Friends Advertising, Ioana Manoiu, PR Director la GMP Advertising, Elena Ionita si Laurentiu Semeniuc, Strategic Planner-i la Leo Burnett si Paul Kasprovschi, Strategic Planner la Mercury Promotions. Invitati speciali au fost Hanno Hoefer, regizor si producator Mobra Films, Razvan Crisan, manager executiv al Organizatiei Oricum si Tetelu de la Academia Catavencu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

burebista dacu
acum 12 ani
dupa ce au 'salvat' vama veche, i'ote ca acum catzavencii vor salva delta...

- - - > Delta e-bay, un site pe care localnicii isi pot vinde produse artizanale productie proprie <- - -

super gluma!



Branded


Related