Ham, Miau sau cum ontheroof ajută EXAVET, parte din rețeaua de sănătate REGINA MARIA, să vorbească pe limba patrupezilor

Ham, Miau sau cum ontheroof ajută EXAVET, parte din rețeaua de sănătate REGINA MARIA, să vorbească pe limba patrupezilor

Agenția ontheroof semnează campania de lansare a primului laborator de Analize și Imagistică Veterinară din cadrul rețelei Regina Maria: EXAVET.

În România, medicina veterinară tinde să nu fie la fel de dezvoltată precum cea umană, iar acest lucru este de multe ori frustrant: atât pentru medicii veterinari, dar și pentru stăpânii patrupezilor.

Campania de lansare EXAVET a avut o importanță sporită pentru că marchează un punct important, atât în evoluția rețelei de sănătate, dar și a progresului medicinei veterinare din țară.

 

Într-o societate cucerită de animale, cum comunici aceste servicii?

Animalul familiei = răsfățatul familiei.

De cum ajunge în noul cămin, pune monopol pe întreaga casă, dar și pe inimile tuturor. După câteva săptămâni, cuceritorul primește deja propriul său pat și un teanc de jucării. Are o rutină bine stabilită, ore fixe de ieșit afară, mese copioase și recompense delicioase. Iar peste puțin timp, deja începi să dai skip la anumite ieșiri ca să stai mai mult cu blănosul, galeria îți e plină cu poze doar cu el și cauți să mergi numai în locuri pet friendly. Nu-ți mai imaginezi viața fără el, iar familia parcă nu e completă dacă nu e și el prin preajmă.

Chiar dacă vorbim despre servicii din domeniul medical, ni s-a părut mai smart să nu le comunicăm ca atare. Uitându-ne la relația strânsă dintre animale și stăpânii lor, ne-am dat seama că ajutorul unui medic veterinar aduce după sine și efecte la nivel emoțional. Ideea creativă a trebuit să puncteze această valoare pe care veterinarii o aduc familiilor cu patrupezi, din punct de vedere sentimental, nu doar rațional și medical, dar și să comunice plus valoarea pe care colaborarea cu EXAVET o oferă medicilor veterinari.” spune ontheroof.

 

Atunci când beneficiarul serviciului nu face parte din target...

Serviciile EXAVET sunt destinate animalelor, însă targetul comunicării campaniei este format din două grupuri de oameni:

Pe de-o parte, comunicarea este adresată medicilor veterinari care trebuie să înțeleagă că EXAVET vine în ajutorul lor prin servicii de cea mai înaltă calitate.

Pe de altă parte, brandul se adresează și posesorilor de animale cărora trebuie să le arate că serviciile oferite au scopul de a se asigura că prietenii lor patrupezi au parte de cele mai bune rezultate, analize și investigații.  

Mesajul trebuie să aibă două valențe: îndeajuns de rațional pentru a susține partea medicală, dar bifând și partea emoțională, vorbind despre grija pe care o poartă fiecare stăpân micului său prieten.” declară ontheroof.

 

EXAVET, partenerul medicilor de familie extinsă

Campania este o celebrare și un mod de recunoaștere a veterinarilor și a rolului lor atât de important în viața unei familii, prin grija și importanța cu care tratează membri extra ai fiecăreia.

Am “rebranduit“ meseria de medic pentru animale, în medic pentru membri extra ai familiei, punând accent pe grija sporită cu care colaboratorii EXAVET tratează fiecare pacient blănos, alegere ce ne permite totodată să evidențiem și standardele înalte ale EXAVET, care se apropie foarte mult de cele oferite de medicina umană din România. ”, spune ontheroof. 

De la prima prezentare, am fost convinși că acesta trebuie să fie mesajul campaniei de lansare, pentru că reușește să comunice perfect ideea din spatele noului nostru proiect – acela de a aduce pe piața din România un partener al medicilor veterinari, oferind servicii de laborator și imagistică la standardele de calitate REGINA MARIA, pentru un diagnostic sigur.”, spune Raluca Ionescu, Head of Laboratory & Imaging Communication, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA.

 

Mesajul campaniei, într-o strategie extinsă

Campania continuă și în mediul digital, prin diverse inițiative de content, dar și prin acțiuni de PR, care au ca scop creșterea awareness-ului în rândul veterinarilor și stăpânilor de animale pentru noul laborator.

 

Când echipele fac click din prima

„ontheroof a reușit să ne cucerească de la primul meeting, exact așa cum fac blănoșii cu noile familii. Strategia a fost cea care ne-a captat atenția din prima, apoi ideea creativă, de a ne poziționa drept parteneri ai medicilor veterinari și de a le recunoaște rolul important în cadrul familiei extinse. Ne-a surprins și intrigat tocmai pentru că a reușit să capteze perfect ceea ce ne doream ca EXAVET să comunice.”, completează Raluca Ionescu.

EXAVET este primul laborator de Analize şi Imagistică Veterinară din cadrul reţelei Regina Maria. Acesta oferă o gamă extinsă de analize și aparatură ultraperformantă, ce reduce eroarea umană și ajută la stabilirea unui diagnostic rapid și sigur. Laboratorul va deservi medicii veterinari din întreaga țară – cei care activează în cabinete și clinici veterinare, fiind un partener important și pentru fermele zootehnice. Capacitatea de procesare și analiză a probelor din noul laborator poate ajunge la 2.500 de teste pe zi și la peste 650.000 anual.

Campania a fost gândită, documentată și implementată de:

echipa ontheroof formată din:
Paul Tănase – Art Director
Andrei Niculescu – Copywriter
Diana Miron – Social Media Manager
Diana Buzerinescu – Account Manager
Mihai Puținelu – Client Service Director

echipa EXAVET, parte din Rețeaua de sănătate REGINA MARIA:
Cristiana Vago – Manager Comunicare
Raluca Ionescu – Head of Laboratory & Imaging Communication

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ontheroof

Suntem o agentie independenta, infiintata in 2011 de doi juniori (pe atunci), inspirati de magia festivalului Cannes Lions. Am functionat o perioada ca agentie in cloud, cu multi creativi, specialisti din agentii... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related