[SoMe Update] Ruxandra Cislariu: Publicul are nevoie de divertisment, însă pune preț pe autenticitate și sinceritate

[SoMe Update] Ruxandra Cislariu: Publicul are nevoie de divertisment, însă pune preț pe autenticitate și sinceritate

Nimic nu se pierde, totul se transformă. Audiențele se mută de pe o rețea de socializare pe alta – lăsând moștenire munți de poze cu pisici, postările devin tot mai engaging, brandurile încearcă să țină pasul, iar oamenii de social media se adaptează constant. Așa că îi întrebăm cum țin pasul, care sunt tendințele și, mai ales, cum supraviețuiesc într-una dintre cele mai dinamice arii digitale? 

Nu e greu să rămâi la curent, dacă ești oricum pasionat de social media, spune Ruxandra Cislariu, Social Media Coordinator la Cheil Centrade. După un drum care a trecut prin comunicare, PR și organizare de evenimente, Ruxandra și-a găsit locul între meme, strategii și community management. Oamenii de social media fac multe lucruri care nu sunt vizibile, deși poate părea că se ocupă doar de niște postări, explică ea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related