[SoMe Update] Oana Andreescu: Nu cred că e realist să spui că ții pasul cu TOT, tot timpul, pentru toate tipurile de audiențe și de clienți

[SoMe Update] Oana Andreescu: Nu cred că e realist să spui că ții pasul cu TOT, tot timpul, pentru toate tipurile de audiențe și de clienți

Un om de social media bun trebuie să asculte, dar nu și să țină neapărat pasul cu toate tendințele, tot timpul – ar fi imposibil – spune Oana Andreescu, social media marketer. Chiar dacă brandurile par să fie în căutarea de “ninja” și “superstaruri”, e important pentru fiecare să facă alegeri potrivite profilului propriu, și nu capriciilor de moment ale pieței.

Oana vrea să dea o șansă freelancing-ului și are deja proiecte de acest tip. A învățat multe în cei 12 ani de când profesează și îi place că munca pe cont propriu îi oferă libertate, dinamism și șansa să-și dezvolte skill-uri noi. Adaptabilitatea e esențială când lucrezi în social media, crede ea, având în vedere cât de mult și des se schimbă domeniul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related