Cele mai interesante titluri din Noiembrie, pe WeInvent.ro

Cele mai interesante titluri din Noiembrie, pe WeInvent.ro

Nu stim daca si voi aveti senzatia ca parca dintr-o data s-a apropiat prea repede finalul acestui an buclucas. Asta ar trebui sa fie ceva foarte bun, daca n-am intelege ca munca de reconstructie a vietilor si business-urilor noastre va incepe relativ curand, cu tot deranjul ce-l va aduce cu sine.

Pana una-alta trebuie sa va reamintim ca luna Noiembrie a fost una foarte bogata pe WeInvent, iar daca ati ratat vreunul dintre articole interesante, le puteti regasi in acest newsletter.

Traversam o perioada in care “adaptarea” a devenit cuvantul de ordine, in lista de prioritati a mediului de business, mai ales pentru companiile din domeniile cele mai afectate de aceasta pandemie. E o provocare consistenta, mai ales pentru cele care nu au ca prima optiune viabila transferul in online. Adaptarea, in acest context, ne impinge la si mai multa responsabilitate, asumare si inovatie. 

Despre provocarile zonei de catering, una din ramurile conexe industriei evenimentelor, puternic afectata, colega noastra Andreea Timofte a stat de vorba cu Mihaela Haiduc – Food Design Specialist, Business Development Director la SanaGout. Cu o experienta de 20 de ani in zona de corporate food concepts & themes, cu specializare in food design in Londra, avand-o ca mentor pe Emma Southwell, Mihaela a trecut in revista cateva din solutiile gasite in integrarea simturilor, in evenimentele zilelor noastre. Un interviu din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.

”Aceasta nu este o reclama, aceasta este o campanie de constientizare”. Asa suna disclaimerul de pe unul din panourile afisate in Octombrie, in piateta din fata teatrulu Odeon din Bucuresti, cu ocazia expozitiei de fotografie DEEESTUL organizate recent de ONG-ul Environ. Daca va intrebati de la ce vine numele, e bine de stiut ca DEEE ineamna de fapt Deseuri de Echipamente Electrice si Electronice. Articolul integral, despre ce turnuri Eiffel se zaresc la orizont, il aveti aici.

Cunoscut pentru pagina de Facebook Munteanu Recomanda, dar si ca endorser, promoter & event organiser, booking agent pentru mai multe formatii din Romania, Bogdan Munteanu si-a dedicat si in acest an ziua de nastere unui fest ce ii poarta numele, reusind sa stranga o suma draguta de bani pe care a donat-o World Vision Romania, pentru digitalizarea educatiei si modernizarea scolilor de la sate.

Am vorbit despre Munteanu Pandemic Fest, dar si despre activitatea sa de promoter si organizator de evenimente, provocarile aduse de pandemie si cum reuseste sa le depaseasca. Un interviu de Romanita Oprea, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.

„Noua normalitate”, sau așa cum pare ea de câteva luni încoace și pentru încă timp înainte, include indubitabil o doză mare de incertitudine în toate aspectele vieții cotidiene, deci și ale business-urilor, și afectează evident modul în care brandurile comunică, se identifică și se consolidează în mentalul colectiv.

Ca în orice vremuri dificile, și acum cele mai puternice și creative brand-uri au șansa de a folosi această criză generală ca o oportunitate de creștere și de creativitate – ceea ce însă evident nu e ușor, pentru că nu exista niciun fel de manual sau previziune pentru sumedenia de necunoscute și incertitudini pe care le-au adus vremurile de pandemie din 2020. Iar dacă momentan unele branduri încă sunt focusate pe supraviețuire în situația plină de incertitudine și stres de acum, pe termen mai lung pandemia foarte probabil va obliga volens nolens industria de publicitate și de marketing să găsească noi moduri de construire și consolidare a brandurilor. Despre toate acestea intr-un articol semnat de Cristina Enescu Aky.

 

Ion Bucur este Psihoterapeut, Facilitator de Constelatii Familiale si Consultant Sistemic, iar in ultimii ani l-am ascultat cu placere de multe ori. Adesea vorbea de un proces global de trezire. Zilele trecute l-am intrebat daca mai crede in aceasta trezire globala si cum o vede in acest context pandemic. Mai mult decat atat, am vrut sa aflam daca e de parere ca traversam si o pandemie de depresie si eventual daca brandurile si companiile ar trebui sa ofere mai mult suport. Un interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness

Cu peste 16 ani experienta in marketing si publicitate, Corina Toma este din octombrie 2016 fondatoare si connecterul HUB11, o agentie – retea care se concentreaza pe munca strategica si creativa, misiunea ei fiind sa aduca un nou mod de lucru, prin puterea umana de conexiune si diversitate. HUB11 aduce impreuna freelanceri foarte experimentati din intreaga lume, precum si studiouri de creatie independente, toti condusi de acelasi scop: sa foloseasca experienta avansata in a construi si a aduce brandurile la cel mai inalt potential posibil al acestora.

Am aflat mai multe de la Corina despre cum functioneaza agentia, telurile ei si cum s-a dezvoltat in timp, precum si cum este sa lucrezi in publicitate si marketing nu doar in Romania, ci si in Elvetia, Ucraina, Serbia, Japonia si cum a ajutat-o experienta vasta obtinuta anterior sa dezvolte HUB11. Un interviu de Romanita Oprea.

Ce poate fi mai eficient la cautat: creierul uman sau Google? O cautare de anvergura medie pe Google dureaza cam doua secunde, pentru a fi procesata, si consuma aproximativ 3W. Creierul uman consuma in jur de 20W de energie, la fiecare ora, sau respectiv 0,005W pe secunda. Un creier care ar efectua o cautare care sa dureze doua secunde ar consuma o cantitate de energie de  0,01W. Prin urmare, din punct de vedere energetic, creierul uman poate fi de pana la de 300 de ori mai eficient, decat Google. Asta nu merita sa ne surprinda, deoarece creierul nostru se afla intr-o continua evolutie, de milioane de ani. Despre aceste lucruri si de ce merita sa ne folosim in continuare mintea, in articolul semnat de Marian Costache.

Julia Leferman, Director General al Asociatiei Berarii Romaniei, a fost realeasa, pentru inca doi ani de mandat in calitate de reprezentant al regiunii Central si Est Europene in Comitetul Executiv al Asociatiei Berarii Europei. Din regiunea central si est europeana fac parte asociatiile nationale ale berarilor din Bulgaria, Cehia, Croatia, Lituania, Polonia, Romania, Slovacia, Slovenia si Ungaria.

Europa este al doilea mare producator de bere din lume, dupa China. In cadrul Berarilor Europeni, sunt peste 10.000 de fabrici de bere active care produc peste 400 de milioane de hectolitri de bere si creeaza 2,3 milioane de locuri de munca de-a lungul intregului lant de productie, de la cereale pana la paharul de bere. Contributia totala a sectorului berii la veniturile guvernamentale a fost de aproape 44 miliarde EUR in UE in 2018.

Am discutat despre planurile pentru cele doua asociatii in acest mandat, despre masurile luate de adaptare la situatia dificila din acest an, cat de afectata a fost piata berii de pandemie, sustenabilitate, precum si de importanta pasilor profesionali facuti de ea pana acum. Un interviu de Romanita Oprea.

Managing Partner & Strategy Leader Rogalski Damaschin Public Relations, Eliza Rogalski a preluat anul acesta mandatul de Vicepresedinte pentru regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) al retelei PROI Worldwide (Public Relations Organisation International), cea mai mare retea globala de agentii de comunicare independente incepand din luna iulie, pozitia fiind ocupata pe baza de voluntariat si fara intreruperea rolului pe care il indeplineste in Romania in calitate de consultant pentru clientii agentiei sale de PR.

Eliza Rogalski, unul dintre cei mai apreciati si creativi specialisti de relatii publice din Romania, a fost votata de fondatorii si partenerii agentiilor membre PROI Worldwide din regiunea EMEA in calitate de co-VP al regiunii, pozitie pe care o ocupa statutar alaturi de Rania Azab, fondatoarea agentiei 4PR, Kaija Pohjala, fondatoarea agentiei Cocomms si sub coordonarea directa a Presedintelui organizatiei la nivel global, Ciro Dias dos Reis, care conduce agentia Imagem Corporativa. Un interviu de Romanita Oprea, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.

Silviu si Delia Dragomir sunt doi antreprenori, care au pus in opera un vis, organizand cursuri de limbi straine intr-o formula speciala. Despre aceste cursuri, precum si despre incercarile anului 2020 i-am invitat sa ne povesteasca. Un interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness

Se spune că lenea sau comoditatea e mama tuturor invențiilor. Dacă e așa, atunci „tatăl tuturor invențiilor” cu siguranță e criza, o criză, de orice fel ar fi ea. De fapt, cu cât mai profundă e o criză, cu atât mai nebănuite și interesante sunt adesea conceptele creative ce se vor naște din ea. Creativitatea înflorește nu doar datorită unor varii nevoi ce apar ca urmare a unei crize, ci poate în primul rând datorită faptului că reușim cumva să supraviețuim mental mai ușor unor vremuri dificile atunci când reușim să le dăm un sens bun, productiv, rodnic. Despre toate aceste aspecte ale creativitatii intr-un articol semnat Cristina Enescu Aky, pe marginea unei realizari foarte pe topicul zilelor noastre.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related