Un miliard net din reclame in 2010

Banii din publicitatea romaneasca au crescut cu o treime anul trecut fata de 2006, volumul total brut ajungind la patru miliarde de euro, anunta "Campaign".

Telefonia a detronat berea la sumele investite in publicitate in 2006, arata revista "Campaign" in cea de-a doua editie a proiectului TOP 100 Advertisers 2007. Volumul total brut al investitiilor in reclama s-a ridicat la patru miliarde de euro, fara bartere si discounturi, cu 30-35% mai mult comparativ cu 2005, potrivit monitorizarilor realizate de Alfa Cont Media Watch. Suma neta este insa mult mai mica, aceasta fiind mai greu de aproximat din cauza discounturilor si negocierilor pe care le face fiecare organizatie de media in parte. Anul acesta arata la fel de bine, conform estimarilor Initiative, si va aduce un salt financiar de 34% pentru publicitate. Specialistii prevad chiar ca in 2010 investitiile in reclame vor atinge pragul psihologic de un miliard de euro net.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Sectiune



Related