Un decembrie cu cashback garantat de la LG și INTERACTIONS

Un decembrie cu cashback garantat de la LG și INTERACTIONS

Știm că sfârșitul de an vine cu o mulțime de lucruri de făcut, cadouri de cumpărat, vacanțe de planificat. Dar mai știm și că, atunci când vedem o campanie bună, nu ratăm momentul. Iar dacă oferta vine de sărbători, cu atât mai bine. Așa că nu rata campania LG și, până pe 31 decembrie, la achiziția unei mașini de spălat sau a unui uscător LG, te poți bucura de cash back în valoare de până la 300 de lei. Trebuie doar să alegi un model dintre cele participante și să înscrii factura pe site-ul dedicat. 

„Vacanța care vine odată cu sărbătorile de iarnă ne aduce și câteva zile în care ne dorim să facem un refresh în casă. Iar ca lucrurile să meargă cât mai bine și mai repede, mașinile de spălat și uscătoarele LG sunt o alegere mai mult decât inspirată. Haine curate, împrospătate, igienizate, performanța și inovația tehnologiei LG sunt argumentele mai mult decât pertinente pentru care utilizatorii ne onorează alegând produsele noastre.”, Octavian Pascu, Online Manager LG Electronics.

 „Ne-am dorit, desigur, să dezvoltăm o campanie care să transmită cât mai bine beneficiile mașinilor de spălat și uscătoarelor LG. Integrarea campaniei în agregatorul de campanii LG s-a realizat ca o continuare logică și eficientă, fiind încântați de fiecare dată când răspunsul audienței este unul entuziast. Sperăm să atragem cât mai mulți vizitatori și acum, în ultimele zile de campanie.ˮ Camelia Creţu, Sr. Account Manager Interactions.

 

De ce să alegi mașinile de spălat și uscătoarele LG?

Dotate cu tehnologii și funcții inovatoare, mașinile de spălat și uscătoarele de rufe LG nu se limitează doar la a-ți ușura munca, ci păstrează ca noi hainele tale preferate. Acestea îngrijesc cu atenție țesăturile și, în același timp, sunt prietenoase cu mediul, având un consum redus de energie. Spălatul rufelor nu a fost niciodată mai simplu – mai puțin efort și mai mult timp pentru pasiunile tale.

Agenția de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS și-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creștere constantă și oferă servicii de creație, mentenanță, dezvoltări tehnice și automatizare: 50% business autohton și 50% business extern. 

În portofoliul de clienți INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle, Niran, K Group, Queisser Pharma, Nordic Group sau Profi. 

Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări. 

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Branded


Related