[Case Study] Brandfusion - Kuza, un brand de nișă, care ridică standardele performanței în tăierea precisă a lemnului

[Case Study] Brandfusion - Kuza, un brand de nișă, care ridică standardele performanței în tăierea precisă a lemnului

Dezvoltat special pentru piața nord-americană și destinat retailului online, brandul Kuza se remarcă într-o categorie aglomerată printr-o abordare fresh, dinamică, punând accent pe claritate și universalitate.

Cu o viziune îndrăzneață pentru viitor, Kuza își propune să provoace standardele performanței în tăierea precisă a lemnului, prin adoptarea constantă a noilor tehnologii din industrie, diversitatea portofoliului și angajamentul față de controlul calității.

Punctul de plecare a fost definirea numelui de brand, un nume care să transmită valorile brandului și totodată să fie ușor de înțeles și recognoscibil. În urma testării a zeci de propuneri de nume a rezultat Kuza, un nume scurt, precis, cu puternice influențe japoneze și care stă la baza inspirației pentru design, cultura japoneză fiind recunscută pentru diferitele obiecte cu calități de tăiere remarcabile.

În următorul pas, pornind de la specificul produsului și a categoriei din care face parte, cât și de la aspirațiile moderne și digitale cu privire la business, am conturat identitatea de brand prin elemente grafice dinamice și minimaliste. Acestea au fost concepute pentru a transmite atât precizia caracteristică produsului, cât și abordarea modernă, clară și simplă, în ceea ce privește informația tehnică și structurarea gamelor de produse. Elementele de identitate dezvoltate au fost bază masterului de ambalaj dezvoltat pentru a permite declinarea pe game de produs cu tipologii de ambalare diferite.

Logo-ul distinctiv Kuza, urmează influențele asiatice ale numelui, având linii moderne, atent conturate, ce reflectă precizia și fiabilitatea pe care brandul le oferă prin produsele sale. Culoarea predominantă, un albastru intens, simbolizează nu doar reflexiile subtile ale metalului special folosit în produse, ci și atenția continuă acordată controlului calității și a tehnologiei moderne.

În ansamblu, procesul de branding a susținut transpunerea brandului Kuza de la simple unelte și accesorii la soluții de tăiere profesională și experiențe de lucru superioare, îmbrățișând o filozofie care onorează tradiția, aduce inovație și vorbește despre pasiunea pentru performanță.

Brandfusion: Mona Ursu (CEO), Ruxandra Trică (Senior Brand Consultant), Ștefan Ferencz (Brand Design Director), Oana Turtă (Senior Brand Designer), Adrian Boc (Digital Brand Manager), Andrei Dobre (Online Brand Manager), Elena Dumitru (Brand Designer).
Kuza: Bogdan Giurgescu (Director General), Ștefan Cărăușu (Project Manager).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Brandfusion

Suntem oameni cu gândire de design, rigoare strategică și creativitate, ale căror perspective vrem să conteze în evoluția clienților noștri și în viața comunităților acestora. Suntem designeri,... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related