Creatiile GMP, curajoase si eficiente

Agentia GMP a castigat 3 premii Gold si un Silver, la EFFIE 2007. Campaniile GMP, a caror abordare indrazneata si creativa a starnit mereu comentarii, au fost recompensate cu 4 premii, la competitia care desemneaza cele mai eficiente campanii din 2006.

"Cand ai o abordare diferita si curajoasa, risti sa devii controversat. Noi am facut-o in cunostinta de cauza si am stiut de la inceput ca vom avea succes. Nu este prima data cand GMP dovedeste ca abordarile creative si curajoase sunt eficiente. Este suficient sa amintim de Niky Dude (Bucovina), Cucul (Monte Banato) sau campaniile electorale.
Controversele din jurul campaniilor "Puiul gatit nu face rau" si Rosia Montana o dovedesc. Stiam de ce o facem si EFFIE nu vine decat sa confirme rezultatele exceptionale pe care le-am avut", a spus Felix Tataru, Director General GMP.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Related