GMP continua invazia Coccolino

Dupa invazia prosoapelor de anul trecut, GMP continua campania de comunicare pentru Unilever. Intitulata "Vin papucii Coccolino, noi si moi" aceasta se deruleaza in toata Romania, in perioada octombrie - decembrie.

"Si in acest an, ca si anul trecut, campania promotionala Coccolino aduce cumparatorilor un cadou pufos. Ursuletul Coccolino este reprezentarea metaforica a tuturor lucrurilor moi si placute. Este copilaros, jucaus si inocent. De asemenea este un personaj inventiv, grijuliu, care stie foarte bine ce face si de ce. In acest context, cadoul Coccolino a venit ca absolut normal: papuci noi, moi si caldurosi pentru o toamna racoroasa", a declarat Teodor Cucu, Strategic Planner GMP.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

GMP Advertising

GMP Advertising este una dintre cele mai premiate agenții independente din România pentru eficiență și creativitate. Este singura agenție românească deținătoare a două trofee Agenția Independentă a Anului... vezi detalii »

Sectiune



Related