[Marcom 2024] Alexandra Mihăilescu: Ne așteptăm să ne confruntăm cu valuri de fake-news și deep-fake. Fake news tind să devină tot mai credibile într-o societate cu mari carențe educaționale

[Marcom 2024] Alexandra Mihăilescu: Ne așteptăm să ne confruntăm cu valuri de fake-news și deep-fake. Fake news tind să devină tot mai credibile într-o societate cu mari carențe educaționale

Câteva runde de alegeri, lipsă de predictibilitate, crize geopolitice, revoluții digitale. Așa se arată calendarul aglomerat al lui 2024. Iar adaptarea la toate aceste fluctuații trebuie să se facă responsabil, cu etică profesională, crede Alexandra Mihailescu, Partener și Vice Președinte BDR Associates Communication Group.

 "Așteptăm mult promovata revoluție digitală și AI, pentru a cuantifica beneficiile pentru viitor, dar principiile fundamentale și valorile comunicării se vor menține, pe ele vom construi instrumente noi, inovatoare", spune Alexandra.

Vorbim cu Alexandra în continuare despre factorii care influențează industria de PR în 2024, provocările din domeniu, interne și externe, lupta cu noile valuri de fake news, mai ales în condițiile unui an electoral. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related