Eurolife FFH și Circles Colab lansează campania Asigurări apropiate de cititorii IQads

Eurolife FFH și Circles Colab lansează campania Asigurări apropiate de cititorii IQads

Pe care îi răsplătește și cu un cod de reducere de 20% la orice asigurare de calatorie, locuinta si asigurare de viata si accident: IQADS20.  

Nu-i așa că ai fost mai atent la un articol care îți vorbește ție?

  • Faptul că îți vorbim ție, cititor IQads, crește, în teorie, cu 8% memorabilitatea acestui articol față de unul standard.*
  • Personalizarea reclamelor ne face mai interesați de un brand (+16%) și de o achiziție (+12%) în comparație cu același anunț video fără un mesaj personalizat.*
  • Rezonăm mai mult cu pasiuni, interese, ocupații, hobby-uri decât cu o anumită generație/ un an de naștere. 

Acesta este și motivul pentru care Eurolife FFH și Circles Colab au creat o campanie care pune personalizarea în centrul conceptului creativ al noii campanii de brand: “Asigurări apropiate de tine”. 

Astfel, campania vorbeste direct cu comunitati cu pasiuni diferi: iubitori de vacante cu masina, iubitori de pisici, de gătit, fani de festival, clienți fideli ai cafenelelor, pasionați de modă, de gadget-uri sau de drumeții în natură. Pentru fiecare dintre acestia, compania propune o solutie de protectie a resurselor financiare in situatiile diferite din viata cu care te-ai putea confrunta: asigurare de calatorie, asigurare de locuinta, asigurare de viata si accident.  

“Deși mediul digital oferă posibilități ample de targetare segmentată, această capabilitate este rareori reflectată și în creație, ea rămânând de cele mai multe ori în zona de media. Așadar, pentru a le dovedi clienților potențiali, că asigurările acestea sunt apropiate de stilul lor de viață, am decis să portretizăm chestii cu care ei rezonează, și deci să îi tratăm altfel decât doar ca pe niște boomeri/ zoomeri/ mileniali care consumă demo advertising” spune Sebastian Olar, Creative Partner Circles Colab

Campania include o serie de 8 spoturi video, cu o durată de aproximativ 30 de secunde, construite ca un monolog umoristic, care se adresează în mod direct viewerului și îi arată că reclama CHIAR este pentru el/ ea.
De asemenea, videourile sunt construite pe
formula ABCD recomandată de YouTube: Attract - Brand - Connect - Direct.
Regizorul campaniei este Alex Cotet, iar casa de productie 2029 Production. 

“La Eurolife, ne concentram sa schimbam paradigma si perceptia legata de produsele de asigurare. Cu gandul la nevoile actuale si la un consumator in continua schimbare, cu pasiuni si interese noi, am construit si produse diferite, simple, usor de inteles, disponibile la un click distanta. Noua campania reflecta aceasta pozitionare personalizata pe care am adoptat-o la nivelul portofoliului de produse: asigurari pentru fiecare moment din viata”, a declarat Irina Ciolac, Director Marketing si Comunicare Eurolife FFH. 

Echipele participante

Echipa Eurolife FFH implicată în această campanie este formată din Irina Ciolac (Director Marketing si Comunicare), Mihaela Mitu (Experience Comunication Strategist), Anita Nitulescu (CEO), Alina Constantinescu (General Manager), Liviu Cristian (Director Vanzari). 

Echipa Circles Colab este formată din Sebastian Olar (Creative Partner), Arpad Rezi (Creative Partner), Teodora Bonea (Senior Copywriter), Alexandru Mielcioiu (Art Director), Andreea Sandu (Managing Partner), Oana Preda (Group Account Director).

_____________________________
* Sursa: Studiul Magna și IPG Media Lab

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related