32% din organizațiile de marketing au implementat complet soluții AI, iar viitorul tehnologiei arată și mai bine în 2025. 43% dintre antreprenori consideră că inteligența artificială este foarte importantă pentru strategia lor de marketing digital.
Nu mai trebuie menționat faptul că există deja foarte multe tool-uri pe care marketerii le folosesc pentru a optimiza conținutul și campaniile aflate în derulare. Totuși, ce impact pot avea soluțiile digitale asupra deciziilor de cumpărare, dar și a evoluției unei companii?
Cum arată tendințele AI în 2025?
În 2025, utilizarea inteligenței artificiale a devenit o necesitate pentru optimizarea fluxurilor operaționale și ajustarea rezultatelor. Cu timpul, piața a evoluat constant, la fel și trendurile în ceea ce privește integrarea AI.
Iată doar câteva dintre cele mai populare modalități pe care companiile le adoptă cu ajutorul inteligenței artificiale pentru a-și crește relevanța și vizibilitatea în 2025:
- Hiper-personalizarea - AI permite segmentarea publicului la un nivel avansat, ceea ce permite brandurilor să livreze mesaje perfect adaptate fiecărui consumator. Reclamele sunt ajustate în funcție de produsele cumpărate în așa fel încât să creeze o experiență individualizată.
- Interacțiune umană augmentată - Chatbot-urile și asistenții virtuali oferă soluții rapide în gestionarea relațiilor cu audiența. Tocmai de aceea, sunt din ce în ce mai utilizați de antreprenori. Totuși, integrarea unei note personale este esențială pentru fidelizarea clienților.
- Analize predictive - Sistemele digitale au capacitatea de a analiza și procesa cantități semnificative de date și informații generate în urma implementării campaniei. În urma evaluării, pot anticipa schimbările în comportamentul consumatorilor și identifica schimbările din industrie.
Cu ce provocări vine implementarea AI în marketing?
Inteligența artificială este astăzi mai mult decât un instrument tehnologic — este un partener strategic care ajută brandurile să ofere experiențe personalizate, predictive și eficiente. Totuși, provocarea centrală în 2025 este să păstreze autenticitatea și valorile umane într-o lume tot mai digitalizată.
"Pe măsură ce AI devine un instrument indispensabil în marketing, trebuie să ne asigurăm că nu pierdem din vedere ceea ce face un brand cu adevărat unic — vocea autentică și valorile cu care rezonează. Consumatorii din 2025 sunt mai bine informați ca niciodată și preferă companiile care combină puterea tehnologiei cu empatia reală. Nu este vorba doar despre ceea ce spune un brand, ci despre cum reușește să construiască relații durabile cu publicul său", explică Andrei Rusu, web developer și seo specialist la RedSem Communication.
Ce părere au cumpărătorii despre integrarea AI în marketing?
În contextul actual, clienții au devenit tot mai sceptici în privința strategiilor de promovare adoptate de companii. Mulți dintre ei sunt la curent cu toate schimbările care apar în domeniul marketingului, așadar nu se mai lasă impresionați de eforturile specialiștilor. Consumatorii nu mai acceptă doar mesaje generice, indiferent cât de eficienți ar fi algoritmii din spatele lor. Tocmai de aceea, rata de vânzare rămâne la fel, iar reacțiile autentice ale clienților întârzie să apară.
Pentru mai multe informații despre cum pot fi aplicate soluțiile digitale, nu ezita să consulți oferta RedSem Communication.
Cu peste 5 ani experiență în domeniul publicității, RedSem este o agenție specializată atât în servicii SEO, realizare website, social media și copywriting, cât și în recrutare de personal. Îndrumată de sloganul Business people without office clothes, dar și dornică să depășească așteptările clienților, echipa asigură resursa necesară pentru o gamă variată de evenimente BTL - de la petreceri private și activări de brand până la târguri și conferințe de business. Oferta include hostesse, helperi, team leaderi, brand ambasadori, modele și consultanți farmaceutici.
Parteneriatele încheiate de-a lungul timpului au vizat atât zona corporate, cât și cea in store sau de festival. De fiecare dată reușita a avut la bază principiile cheie ale agenției RedSem - profesionalism, creativitate și deschidere. Printre clienții din sfera BTL se numără - Ivatherm, Sesderma, Promenada Mall Craiova, Râmnicu Vâlcea Shopping Center, Mozzart Bet, Nuxe, Cineplexx - activare host pentru Ziua Îndrăgostiților în campania Găsește spionul Argylle, APIA și Camera de Comerț România-Elveția.
























