Castigatorii Cannes Lions 2007 la AdBreak

Miercuri, 4 iulie 2007, de la ora 20:00 fix, in Music Club (Str. Baratiei 31), va avea loc a 25-a editie AdBreak, un eveniment IQads, prezentat de Orange. Cu aceasta ocazie primii castigatori romani ai Cannes Lions vor fi sarbatoriti cum se cuvine.

Corina Bernschutz, Director de Inovatie Starcom, va reprezenta agentia catigatoare a primului Cannes la categoria Media. Campania realizata pentru Avon, "1 in 8 women", a primit distinctia Silver Lion la categoria A13 - Charities, Public Health & Safety, Public Awareness Messages, fara a fi depasita de nicio alta campanie pentru Gold Lion. Odata cu aparitia campaniei pe coperta Cream Magazine, si cu recunoasterea romaneasca la festivalurile Effie si Ad'Or, lucrarea promitea o figura buna. Intr-un interviu acordat pentru IQads, Corina Bernschutz a declarat: "Ne asteptam sa luam un premiu. Poate nu un Silver, mai degraba un Bronze. Cam toate feedback-urile pe care le-am primit pe campanie, plus rezultatele acesteia ne-au facut sa credem ca avem sanse reale."

Din partea GMP, agentia castigatoare a primului Leu oferit pentru creatie unei inscrieri romanesti, va fi prezent Felix Tataru, General Manager. Lucrarea "Note" pentru Mandra a castigat la categoria Press, A01 - Savoury Foods un Bronze Lion. Aceeasi lucrare a fost premiata la toate festivalurile la care a fost inscrisa pana in prezent. Despre Mandra, Felix Tataru a declarat: "E un brand pe care s-a lucrat mult, au lucrat multi oameni, am avut si libertate, si sprijinul clientului. E interesant ca un brand regional ajunge sa fie unul dintre cele mai premiate branduri romanesti la nivel international, ceea ce arata puterea creatiei si a publicitatii." Pe langa distinctia primita, GMP a fost de asemenea singura agentie romaneasca shortlistata in acest an pentru categoria Film Lions, cu spotul "Pig", pentru BOOM Comedy TV Channel.

Printre invitati se numara si un reprezentant al Biroului Cannes Romania - Roxana Balan, care ne va spune ce inseamna sa promovezi un astfel de festival in Romania. In acest an, la initiativa biroului Cannes in Romania si cu sustinerea Tempo Advertising, proiectul Gradinita a oferit posibilitatea unor tineri talentati de a lua parte la festivalul de pe Riviera. Astfel, 15forCannes s-a transformat pentru acestia intr-o experienta interesanta pe care au imparatasit-o celor ramasi acasa prin intermediul blogului 15forcannes.

"La Cannes, birjar! Cum suna? Suna bine nu? Acum 3 saptamani vorbeam si ne imaginam cum ar fi sa castige si un roman sau o romanca fie ea si agentie un Cannes Lion. Acum a castigat si putem sa punem mana pe ei. Pe bune! Leu' la leu trage. Au spart gheata. In sfarsit. Vorbim cu doi lei de la Cannes. Suntem pe harta!", a declarat cu bucurie Mihai Anton, moderatorul evenimentului.

"Aceasta editie AdBreak este dedicata castigatorilor, de care suntem toti mandri, dar si celor 13 agentii care au reprezentat Romania la Cannes. Sunt pasi mari, facuti de Starcom si GMP, nu se poate sa nu fim curiosi cum au reusit sa-i faca.", a declarat Silvia Floares, IQads.

AdBreak este un eveniment care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads, cele mai creative reclame internationale, pe cei mai importanti oameni ai industriei romanesti de advertising si sa propuna spre dezbatere cele mai fierbinti teme.

AdBreak este un eveniment IQads, prezentat de Orange, sustinut de HotNews.ro si de Grupul de Presa Realitatea.Catavencu, prin Academia Catavencu, Radio Guerrilla, Cotidianul, Money Express si 24-FUN.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related