[AIdea] Andreea Călin: Trebuie să punem tot mai mult accent pe transparență și etică în utilizarea AI-ului

[AIdea] Andreea Călin: Trebuie să punem tot mai mult accent pe transparență și etică în utilizarea AI-ului

Adaptarea la tehnologie este tot o formă de creativitate. Dar relația cu noile instrumente oferite acum de AI trebuie să treacă prin filtre serioase. Andreea Călin (Crețu), Regional Account Director Europe & AI Champion Ogilvy România, a pornit în explorarea AI-ului cu îndoieli, ca în orice relație nouă de prietenie. Acum, inteligența artificială a devenit cu coleg cu potențial. 

"AI-ul ne ajută să fim mai eficienți, să scăpăm de task-urile repetitive și de rutină, ca să ne putem focusa pe ceea ce contează pentru noi – borderless creativity", spune Andreea. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related