Toyota are o noua campanie semnata Saatchi & Saatchi

Toyota Romania anunta ca participa la Programul National de Innoire a Parcului Auto printr-o campanie semnata de Saatchi & Saatchi. Campania a demarat pe data de 2 iulie, printr-un spot TV, un spot radio si macheta de presa, informeaza un comunicat al agentiei.

Toyota Romania s-a inscris pentru prima data in acest program, prin care vechea masina poate fi inlocuita cu o Toyota noua.
Clientul nu a avut prevazut in planul de actiuni pe anul 2007 realizarea unei campanii in sine, se arata in comunicat. Astfel, Saatchi & Saatchi a avut misiunea de a gasi o solutie de integrare a mesajului intr-un spot de imagine care era deja on-air pentru Toyota Yaris. Agentia a propus insa ideea construirii unei campanii in sine, care sa functioneze in paralel cu alte campanii Toyota. Directia de creatie prezentata de Saatchi a fost apreciata de Toyota si astfel s-a luat decizia filmarii unui spot TV.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Related