Il dolce far niente, într-o campanie OOH anamorfică WINK x Birra Moretti Sale di Mare

Il dolce far niente, într-o campanie OOH anamorfică WINK x Birra Moretti Sale di Mare

Birra Moretti Sale di Mare a lansat o campanie 3D OOH care a adus pe ecranele digitale un moment de vară italiană. Campania s-a desfășurat în 6 orașe mari din țară și folosește o execuție anamorfică, care scoate brandul din peisajul clasic OOH și îl aduce într-o zonă vie și memorabilă.

Inspirația vine din decorul mediteran și din caracterul special al berii Birra Moretti Sale di Mare. Pe ecran, o arcadă din piatră devine fereastră către un peisaj de coastă italian. Lada de lemn cu sticle e proiectată în afara ecranului, iar o sticlă se desprinde, dând startul unei coregrafii fluide cu un pahar care se umple treptat – o metaforă pentru ritualul de servire Birra Moretti Sale di Mare.

 

Campaniile 3D OOH: între experiment creativ și rezultate măsurabile

Campaniile anamorfice nu sunt doar exerciții de stil. Studii recente arată că în comparație cu execuțiile clasice digital OOH, activările anamorfice duc la o creștere de +32% în percepția brandului ca fiind mai atractiv, +15% în nivelul de atenție acordat campaniei și +33% în percepția brandului ca fiind inovativ. Mai mult, mai bine de 6 din 10 oameni declară că sunt mai predispuși să încerce produsul după vizualizarea unei execuții 3D, demonstrând capacitatea unei singure interacțiuni, atent gândite și executate, de a influența comportamentul de consum.

“Pentru WINK, campaniile 3D OOH sunt un teren de joacă unde poveștile se pot spune altfel: mai aproape de oameni, mai viu și memorabil, iar publicitatea transmite, nu doar declară. E o mică-mare victorie pentru noi să lucrăm cu branduri care înțeleg și cred în puterea execuțiilor anamorfice, ba chiar aleg să le extindă – ceea ce, în cazul de față, ne-a dus la probabil cea mai amplă campanie de acest tip din România. E o dovadă că și în publicitatea out-of-home se poate experimenta creativ, fără a pierde din eficiență”, spune Ioana Agrosoaie, Sales & Marketing Specialist WINK Public Multimedia.

 

There and back again: din online în offline și înapoi

Campania 3D OOH face parte dintr-un proiect integrat care a fost extins și în spațiul digital cu o activare CGI. Astfel, experiența anamorfică este amplificată pe rețelele sociale, acolo unde bucuria momentelor împărtășite și ritualul special de servire al Sale di Mare cuceresc centrul Bucureștiului cu ajutorul Roxanei Blenche, chef și creator de conținut, ambasador de brand Birra Moretti Sale di Mare. Combinația între 3D OOH și conținut digital creează o punte între medii și duce brandul mai aproape de oameni, în contexte în care deja își petrec timpul.

„Birra Moretti Sale di Mare este o bere cu un caracter aparte - nefiltrată, cu un strop de sare de mare de pe coasta Italiei. Încă de la lansarea de anul trecut, a fost primită cu entuziasm de către consumatorii care caută un produs autentic, cu personalitate. Campania anamorfică și activarea CGI continuă povestea brandului și pun în valoare spiritul său mediteranean prin execuții creative care transportă consumatorii pe coasta italiană, întocmai precum gustul proaspăt și inconfundabil al Birra Moretti Sale di Mare”, adaugă Cristina Radu, Marketing Director HEINEKEN România.

Campania 3D OOH a rulat în perioada iulie-august în Constanța (C-Board @WINK), Craiova (Phoenix Media), Iași (The Magnet @WINK), Timișoara (Iulius Town), București (Fairway Media) și Cluj-Napoca (Iulius Mall).

Proiectul a fost dezvoltat de WINK (concept, direcție creativă, execuție – 3D OOH și CGI), în colaborare cu Namogo (direcție artistică) și dentsu România (media planning & booking) pentru HEINEKEN România.

De 19 ani, oamenii de la WINK Public Multimedia dezvoltă, îngrijesc și închiriază spații de expunere OOH clasice și digitale și își pun creativitatea la bătaie în campanii și proiecte outdoor care contribuie la schimbarea în bine a peisajului urban şi publicitar.

Promotor al serviciilor de creație pentru experiențe 3D pe billboarduri digitale, WINK a realizat în România primele proiecte cu iluzie anamorfică pe ecrane tip corner, flat și LCD, semnând prima activare 3D pe un billboard digital din România, precum și multiple campanii 3D OOH pentru branduri precum McDonald’s, Sephora, Milka, Netflix, Samsung, Heineken și PRO TV.

HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Este principalul dezvoltator și marketer de mărci de bere și cidru premium și fără alcool. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale, locale și de specialitate. Cu ajutorul a peste 90.000 de colegi, creăm bucuria autentică de a fi împreună, pentru a inspira o lume mai bună. Visul nostru este să modelăm viitorul berii și nu numai, pentru a câștiga inimile consumatorilor. Suntem dedicați inovării, investițiilor pe termen lung în branduri, execuției de vânzări și punem accent pe management-ul costurilor. Prin agenda "Brew a Better World", sustenabilitatea face parte din business-ul nostru. HEINEKEN are o amprentă geografică bine echilibrată, ocupând o poziție de lider atât pe piețele dezvoltate, cât și pe cele în curs de dezvoltare. Operăm fabrici de bere, malțării, fabrici de cidru și alte unități de producție în peste 70 de țări.

În România, HEINEKEN este prezentă din 2003. Oferim un portofoliu divers de mărci locale și internaționale de bere și cidru, majoritatea produse în cele trei fabrici locale, din Craiova, Ungheni și Miercurea Ciuc. Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem 1.100 de angajați în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu aproximativ 70% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, ’Brew a Better World - Raise The Bar 2030’.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related