International Waters și Punk Agency semnează campania pentru Laboratoarele Inteligente Regina Maria

International Waters și Punk Agency semnează campania pentru Laboratoarele Inteligente Regina Maria

Într-o categorie în care se repetă aceleași convenții vizuale despre tehnologie – greu de înțeles pentru public și adesea irelevante pentru preocupările lor reale – Regina Maria alege să vorbească despre ceea ce contează cu adevărat pentru oameni.

Noua campanie pentru Laboratoarele Inteligente Regina Maria, semnată de International Waters și Punk Agency, pornește de la o schimbare de perspectivă: atunci când tehnologia avansată este o realitate cunoscuta, nu mai e nevoie de explicații complicate. Ea lucrează în fundal, lăsând loc specialiștilor să fie aproape de pacienți cu grijă, empatie și claritate.

 Laboratoarele inteligente REGINA MARIA marchează următorul pas firesc în medicina de laborator: integrarea inteligenței artificiale, care aduce rapiditate, precizie și siguranta prin reducerea erorilor umane. Diferența nu o mai face doar linia automată de procesare – aceea a devenit standard. Diferența o face acum felul în care tehnologia și AI-ul sunt puse să lucreze împreună, sub supravegherea constantă a specialiștilor noștri, pentru ca pacienții să primească rezultate sigure și relevante pentru sănătatea lor.” spune Greta Redeleanu, director de marketing.

Cele cinci spoturi TV din campanie ating direct prejudecăți și percepții greșite frecvent întâlnite: ideea că analizele de prostată ar fi invazive, teama de ace chiar si in cazul adultilor, percepția că nivelul colesterolului depinde doar de stilul de viață, când, de fapt, poate fi o moștenire genetică, confuzia dintre burnout și deficitul de vitamina D sau pur si simplu reamintirea faptului ca avem nevoie de “revizii” cel putin la fel de des ca automobilul din dotare.

„Lasere, eprubete, masinarii mari. Le-am tot vazut in categorie, asa ca am vrut să schimbăm conversația: în loc de tehnologie inaccesibilă, să vorbim despre realitatea de zi cu zi a oamenilor și să normalizăm grija față de sănătate. În fond, atunci când tehnologia este atat de avansata, nivelul urmator este cel in care inteligenta artificiala contribuie la cresterea rapiditatii si preciziei, cel in care specialistii ne fac sa intelegem cat de multe putem afla dintr-o simpla analiza de laborator.” adaugă Ioana Filip, fondator și CCO International Waters.

Campania are o desfășurare amplă – cinci spoturi TV, conținut digital, radio și OOH national – și aduce și o componentă promoțională inovativă: testarea curajului bărbaților prin oferirea gratuită a testului PSA pentru depistarea cancerului de prostată.

Ne dorim să îi facem pe oameni să privească analizele medicale nu ca pe un pas înfricoșător, ci ca pe un act de grijă față de sine. Promoția dedicată bărbaților vine exact în acest spirit: o invitație de a transforma frica în prevenție,” declara Raluca Kovacs, Fondator si CSO Punk Agency.

Campania își propune să încurajeze cât mai mulți români să își facă analizele medicale în Laboratoarele Inteligente Regina Maria – acolo unde tehnologia de ultimă generație este doar punctul de pornire, iar diferența o face grija umană.

 

CREDITS:

Creative Agency: International Waters
Strategie: Raluca Kovacs, CSO & Fondator Punk Agency
Productie: Parc Film
Producator AV: Ilinca Nanoveanu
Regizor: Bogdan Mirica
Echipa Client: Greta Redeleanu, Cristiana Vago, Liliana Niculescu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related