Interactive Retail
Voxa, evaluată la 30 de milioane de euro | Dan Vidrașcu: "Voxa este prezentă în 10 țări și operează la nivel global cu un catalog în limba engleză de peste 100.000 de titluri"
FameUp aduce predictibilitate în influencer marketing: targetare autentică și estimări reale înainte de lansarea campaniei
“Pentru a atinge un succes major, ‘confort’ nu este niciodată cuvântul ideal”: Rafa Nadal a împărtășit liderilor de business viziunea sa despre reziliență, la VTEX Connect Europe
25 de ani de Internetics. Cele mai bune proiecte și campanii digitale din România urcă pe scena Galei de Premiere Internetics 2025
Levente-László Albert, COO Net-Connect Group: "AI-ul oferă claritate, HR-ul oferă sens. Împreună dau formă viitorului brandurilor"
Freya Sense lansează GP9: o audiență veridică ce permite strategilor să anticipeze răspunsul audienței la cele mai curajoase concepte de campanie
IDEOLOGIQ semnează noua experiență digitală Porsche București, o platformă online construită pe performanță și inovație
Cum arată viitorul marketingului digital? Analiză Data Revolt: Evoluția tehnologică redefinește rolul agențiilor de performance marketing și date
Cum ne raportăm, totuși, la noile instrumente AI în creație și cum ne impactează ele munca de zi cu zi?
Data Intelligence by Publicis Groupe Romania devine TikTok Marketing Partner, punând la dispoziția brandurilor instrumente avansate de analiză și măsurare prin Media Mix Modeling
Căutarea asistată de AI: cum schimbă ChatGPT și agenții inteligenți regulile jocului pentru branduri”
Andrei Georgescu: Loialitatea modernă este despre relație, relevanță și experiență, nu doar despre tranzacții
Accesibilitatea digitală, noul aliat al SEO în era AI. Cum pregătești site-ul pentru noile reguli ale jocului
Mogyi promovează arahidele în coajă roșie mai sărate* printr-o campanie de vară pentru consumatorii din retailul tradițional
Loyalty Day 2025: Prima conferință națională din România dedicată loializării clienților, pe 23 septembrie la București
Evoluția obiceiurilor de consum, încrederea în surse și implicarea digitală - un nou raport Spark Foundry despre tendințele actuale în media
Digital Wand Agency și Senior Interactive devin o singură agenție: Senior Interactive - „Bridging Code and Conversation: Where Tech Innovation Meets Human Connection”



![[Case Study] De ce brandurile din România mizează puternic pe Glovo Brands Ads](https://media.iqads.ro/2025/10/1-2-cover-410.jpg)


















