[Work & Self] Claudia Chirilescu: Dacă nu am avea și eșecuri, nu am ști să ne redresăm dintr-un eșec. Să înveți să mergi mai departe, cu o nouă lecție în buzunar, este valoros

[Work & Self] Claudia Chirilescu: Dacă nu am avea și eșecuri, nu am ști să ne redresăm dintr-un eșec. Să înveți să mergi mai departe, cu o nouă lecție în buzunar, este valoros

Cu anii care s-au strâns, a învățat să aducă din ce în ce mai multă bucurie în munca sa. Privindu-și mama care a ales să muncească și după pensionare, doar pentru că îi plăcea meseria, Claudia Chirilescu a înțeles mai bine ce înseamnă să profesezi din pasiune. Cât de valoroase sunt întâlnirile cu ceilalți și ce bine se simte satisfacția pe care o aduce munca făcută cu sens.

La 28 de ani a fondat Spoon, după șase ani petrecuți în multinaționale de publicitate, iar astăzi, universul ei depășește sfera comunicării digitale. Claudia este parteneră într-un magazin de design contemporan, realizează podcastul „More with Less”, scrie pe Substack la „In Subtle Emancipación” și organizează târgul de fashion „Shop My Selection”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related