Mavericks. The Agency noul partener de Social Media pentru Decathlon România

Mavericks. The Agency noul partener de Social Media pentru Decathlon România

Mavericks. The Agency își consolidează prezența pe piața de digital marketing printr-un parteneriat strategic cu Decathlon pe social media, unul dintre cele mai iubite branduri din lumea sportului. Colaborarea are scopul de a aduce brandul și mai aproape de comunitatea de sportivi și de pasionații de mișcare din România.

Totul a pornit în urma unui pitch desfășurat în primăvara acestui an, în cadrul căruia au participat mai multe agenții pentru o strategie de social media creativă și inovatoare. A fost nevoie de o abordare integrată – de la TikTok și Instagram, până la campanii de guerrilla marketing și real time marketing – menită să consolideze poziția brandului ca top of mind în lumea sportului și să genereze reach și engagement organic.

Astăzi, departamentul de social media din Mavericks implementează strategia de social media pentru Decathlon, oferind  un pachet complet de servicii: de la gestionarea platformelor sociale și dezvoltarea de concepte creative, până la implementarea de campanii de influencer marketing și generarea de idei originale care creează buzz și interacțiuni reale. Unul dintre obiectivele principale este să facem conținutul mai relevant și mai apropiat de fiecare categorie de public, adaptat fiecărei platforme.

În același timp, gândim mesaje diferențiate pentru fiecare categorie de public, astfel încât pasionații de sport sau părinții care caută echipamente pentru copii să simtă că brandul le vorbește direct, într-un mod autentic și apropiat. Construim campanii integrate, susținute de parteneriate cu influenceri relevanți și voci credibile din comunitățile sportive, care consolidează încrederea și apropierea brandului de public. Totul este monitorizat și optimizat constant, pentru ca rezultatele să fie vizibile și pentru ca strategia să se îmbunătățească permanent, iar printr-o interacțiune activă cu comunitatea reușim să menținem un dialog prietenos și deschis cu publicul.

Echipa dedicată Decathlon este una extinsă și bine structurată, alcătuită din trei specialiști în social media, un graphic designer și un coordonator de strategie. Pentru componenta de content video, am integrat în echipă partenerii Mavericks de la Arciel Films, Roberto Langa și Irina Pietroc, care aduc expertiză și creativitate în realizarea materialelor vizuale.

Pentru Decathlon, social media este un instrument strategic de comunicare, prin care reușim să fim mai aproape de comunitatea noastră și să promovăm pasiunea pentru sport. Ne bucurăm să anunțăm începutul colaborării cu echipa Mavericks, parteneriat prin care ne propunem să dezvoltăm prezența brandului în mediul digital și să consolidăm relația cu toți cei care aleg sportul ca stil de viață.”, Oana Mihăilă, Marketing Project Manager @Decathlon.

Colaborarea dintre Decathlon și Mavericks. The Agency este o șansă de a construi mai mult decât o strategie de social media, e o posibilitate de a crea mijloace prin care brandul să fie mai aproape de oameni. O strategie bună înseamnă creativitate, inovație dar mai ales human touch și ascultarea semnalelor din platformele sociale, ca mai apoi Decathlon să ia parte la aceste conversații din social media. De aceea, fiecare campanie, fiecare postare și fiecare idee pe care o dezvoltăm are scopul de a inspira și de a conecta comunitatea, nu doar de a livra conținut.” Dragoș Smeu, owner Mavericks. The Agency.

Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, deține în momentul de față 31 de magazine la nivel național, la care se adaugă platforma online și aplicația Decathlon, fiind prezent pe piața de retail sportiv din România încă din 2009, cu aproximativ 1600 de coechipieri în 2024.

Decathlon oferă iubitorilor de sport articole și echipamente pentru mai mult de 80 de sporturi, conform celor mai înalte standarde de calitate și inovație în domeniu, păstrând in permanență obiectivul strategic de a pune oamenii în mișcare prin minunile sportului (Move people through the wonders of sport) și facilitând aceasta prin oferirea unui raport calitate - preț foarte bun.

Magazinele includ produse aparținând mărcilor proprii, precum: Quechua, Btwin, Domyos, Tribord, Van Rysel, Kiprun, Solognac etc,  dar și altor mărci internaționale, adresându-se atât începătorilor, cât și sportivilor de nivel avansat sau profesionist.  Inca din 2005, Decathlon colaborează cu mai mulți producători industriali, fabricând astfel chiar în România produse marcă proprie pentru drumeții montane, trekking și escaladă (încălțăminte),  dar și pentru ciclism (articole textile și biciclete pentru adulți și copii), vândute în întreaga Europă cu eticheta "Fabricat în România".

Mavericks. The Agency este o agenție de digital marketing cu birouri în București și Brașov și un portofoliu de peste 100 de clienți activi. Începând cu 2023, Mavericks și-a extins gama de servicii, adăugând în portofoliu serviciile de social media și email marketing, oferind soluții pentru brandurile care își doresc să crească prezența online și să creeze conexiuni autentice cu audiențele lor. Echipa este formată din 27 de colegi, organizați în 4 departamente - Marcomm, care reunește social media și email marketing și se ocupă de comunicarea creativă și relevantă a brandurilor; Performance Media, care se ocupă de campanii de promovare plătită și este și core-ul agenției, fiind format din cel mai mare număr de specialiști acreditați; Web Analytics, care gestionează partea tehnică, implementarea de instrumente de tracking și analiza datelor; și Support, echipa care asigură buna funcționare a activității interne prin gestionarea proceselor administrative și a suportului operațional. Printre clienții de top cu care Mavericks are o colaborare strânsă se numără Cărturești, Mobexpert, Edenred, Farmacia Tei, Bebe Tei sau Autonom.

 

Credits:

Echipa Mavericks. The Agency
Mălina Turculeț, Social media specialist
Patricia Ana, Social media specialist
Alina Mănescu, Social media specialist
Adrian Onica, Graphic Designer
Andreea Funaru, Head of Marcomm Department 
Roberto Langa, Videographer
Irina Pietroc, Videographer

Echipa Decathlon
Oana Mihăilă, Marketing Project Manager 
Gabriel Constantin, Marketing Project Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related