AdBreak face bilantul publicitatii in domeniul bancar

Miercuri, 29 august 2007, incepand cu ora 20:00, are loc a 26-a editie AdBreak, un eveniment IQads prezentat de Orange. De aceasta data evenimentul nu se va desfasura in locatia obsnuita, ci in Spice Club (Calea Victoriei 21-23). Cum se apropie toamna, iar romanii vor trebui sa isi intareasca legatura cu bancile pe fondul alegerii pensiilor private, am ales ca tema a editiei publicitatea in domeniul bancar, care tinde sa devina din ce in ce mai prietenoasa si mai plina de umor.

Putina lume nu cunoaste piticii HVB care cauta un credit pentru "orise". Pentru a vedea cum o institutie atat de serioasa, precum este o banca, a adoptat o forma amuzanta de a atrage clientii, i-am invitat pe Serban Alexandrescu, Director de Creatie, impreuna cu Vlad Lazar, Copywriter, de la agentia care a inventat piticii - Headvertising.

Din categoria publicitatii pentru pensile facultative, am invitat la acesata editie Allianz Tiriac, a carei agentie de publicitate - Graffiti BBDO a gasit de cuviinta sa ne reaminteasca faptul ca la batranete vom avea mai mult timp liber. Ema Prisca, Creative Director, si Paul Goti, Senior Art Director, vor fi cei care vor prezenta varianta mai putin plictisitoare a batranetii, propusa in campania pentru pensiile Allianz.

Cosmin Radoi, New Business Director Foot, Cone & Belding, va fi insotit de clientul sau Cristian Halmajan, Marketing Manager Piraeus Bank pentru a ne explica felul in care au gasit antidotul pentru umorul bancar. Campania Piraeus pentru creditele imobiliare nu ne mai amuza, ci ne arata exact problemele care pot aparea in stilul de viata in caz ca vrem sa facem un imprumut.

"Sectorul bancar ne preocupa pe toti, mai ales in aceasta perioada. Cu toate astea ne-am decis sa ne detasam putin si sa privim lucrurile strict din punctul de vedere al publicitatii. Astfel calculele par cel putin mai vesele", a declarat Silvia Floares, IQads.

"Se mai gandeste daca sa fie agresiva ca o pensie sau draguta si naiva ca un credit pentru vacanta de anu' asta. Ca sa nu mai spun cum toata lumea se gandeste la "mama" banca si la "tata" seif. Cum stau ei linistiti si vorbesc mangaind pe crestet copii care cresc. Repede. In 3 ani cu inca o data. Imi plac bancile cand sunt atacate. De concepte. Clar. Va pup pe cifru si ne vedem acolo sa vorbim", a declarat Mihai Anton, moderatorul evenimentului.

Discutiile cu invitatii vor fi completate de cele mai premiate spoturi pentru sectorul bancar si de un stand-up comedy al trupei Show Time .

AdBreak este un eveniment care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads, cele mai creative reclame internationale, pe cei mai importanti oameni ai industriei romanesti de advertising si sa propuna spre dezbatere cele mai fierbinti teme.

AdBreak este un eveniment IQads, prezentat de Orange, sustinut de HotNews.ro si de Grupul de Presa Realitatea.Catavencu, prin Academia Catavencu, Radio Guerrilla, Cotidianul, Money Express si 24-FUN.

Pentru a confirma prezenta la AdBreak si pentru a face o rezervare, va rugam sa trimiteti un mesaj la [email protected].

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Cosmin Simionescu
acum 16 ani
Cand pierzi de client o banca si te straduiesti zadarnic sa castigi o alta faci eforturi supra-omenesti -pana la vlaguire totala- sa pastrezi un client (cu tot felul de abureli mai mult sau mai putin reusite) si vrei sa lasi impresia ca asta este un succes lesne obtinut... Noroc ca salveaza situatia Paul cu ceva mai rasarit.... Meritul e doar a lui! Bravo Paul - la mai multe reusite! RESPECT!


Branded


Related