Campania "Cadoul vieții", realizată de AdSymphony pentru Agenția Națională de Transplant și susținută de Novaintermed, a câștigat trofeul "Campania medicală a anului" la Romanian Healthcare Awards 2025

Campania "Cadoul vieții", realizată de AdSymphony pentru Agenția Națională de Transplant și susținută de Novaintermed, a câștigat trofeul "Campania medicală a anului" la Romanian Healthcare Awards 2025

“Cadoul vieții - Fii erou! Donează viață”, realizată de AdSymphony la inițiativa Agenției Naționale de Transplant (ANT) și susținută de Novaintermed, a fost desemnată campania medicală a anului la gala Romanian Healthcare Awards, ediția 2025.

Ceremonia de decernare a premiilor a avut loc pe 23 octombrie, în cadrul ROHO - Romanian Hospital & Healthcare Convention și a adunat laolaltă profesioniști din domeniul medical, lideri de opinie, jurnaliști și inițiatori ai numeroaselor demersuri de impact din sistemul de sănătate românesc.

Trofeul categoriei “Campania medicală a anului” a fost câștigat de proiectul “Cadoul Vieții. Campania are ca obiectiv creșterea nivelului de conștientizare în rândul populației din România și încurajarea donării de organe, printr-o abordare pragmatică și în același timp emoțională a impactului pe care îl are acest gest.

Foto: Romanian Healthcare Awards

România se confruntă cu una din cele mai scăzute rate în ceea ce privește transplantul de organe, clasându-se pe penultimul loc la nivel european. Această rată scăzută duce inevitabil la un număr tot mai mare de pacienți aflați pe listele de așteptare pentru un transplant, pacienți pentru care șansele la viață scad pe măsură ce timpul de așteptare crește. Un singur donator poate salva până la 8 vieți, însă prelevarea de organe după declararea morții și cadrul legal prin care familia își poate da consimțământul sunt subiecte prea puțin discutate și înțelese în spațiul public.

„Cadoul vieții” face parte din campania pe care Agenția Națională de Transplant o derulează în colaborare cu Ministerul Sănătății, Colegiul Medicilor și Universitatea de Medicină și Farmacie Carol Davila”. Spotul, piesa centrală de comunicare vizuală a campaniei, este promovat pe posturile TV, în sălile de cinema sau la evenimentele publice organizate de Agenția Națională de Transplant în diverse instituții.

 

Romanian Healthcare Awards înglobează o serie de evenimente la nivel național dedicate medicilor, echipelor medicale și spitalelor din România, evenimente de recunoaștere a inovației și a excelenței din domeniul sănătății care, anual, identifică și apreciază exemplele de bună practică din sistemul medical românesc, reușitele individuale și de echipă.

Foto: Romanian Healthcare Awards

Pentru ediția din 2025, aplicațiile la cele 7 categorii ale competiției, între care și “Campania medicală a anului”, au fost evaluate de un juriu internațional format din 26 de membri din România, SUA, Polonia, Danemarca, Portugalia, Norvegia, Estonia, Grecia și Republica Moldova.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


AdSymphony

AdSymphony este mai mult decât o agenție full-service – este, la propriu, locul unde orice idee devine realitate cu ajutorul tehnologiei de ultimă generație. Viitorul e mai aproape decât crezi, iar... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related