WESTEN militeaza pentru redefinirea confortului termic

Compania BAXI Romania lanseaza o noua campanie integrata de comunicare a marcii WESTEN, sub sloganul "Confortul nu e un lux". Campania isi propune sa redefineasca notiunea de "confort termic" din locuintele noastre.
Noul program de promovare a fost demarat marti, 10 mai si se deruleaza in perioada mai - octombrie 2005, la nivel national, prin intermediul componentelor de publicitate, evenimente si relatii publice (ATL, BTL si PR).
"Confortul nu e un lux" doreste sa atraga atentia asupra disconfortului resimtit in multe dintre locuintele din Romania. Campania subliniaza ineficienta sistemului centralizat de incalzire si problemele generate de dependenta de acesta. Mesajul principal accentueaza faptul ca solutiile pentru asigurarea confortului sunt accesibile oricarei familii cu resurse financiare rezonabile.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Campanii

Sectiune



Related