Grey se alatura agentiilor romanesti de pe shortlist-ul Golden Drum

Agentia Grey este cea de-a patra prezenta romaneasca pe shortlist-ul festivalului de publicitate de la Portoroz. Campania nominalizata este "Nu taia padurea ca-n codru" si a fost inscrisa la categoria "Advertising Campaigns", se anunta intr-un comunicat de presa al agentiei.

"E prima oara cand Grey Bucuresti e nominalizata la Golden Drum si, de fapt, intr-un festival international in general. E un semn ca suntem pe drumul cel bun si asta ne bucura foarte tare. Mergem la Portoroz cu asteptari la fel de mari si de la alte lucrari pe care le-am inscris", a declarat Claudiu Dobrita, Director de Creatie Grey Bucuresti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related