Grey se alatura agentiilor romanesti de pe shortlist-ul Golden Drum

Agentia Grey este cea de-a patra prezenta romaneasca pe shortlist-ul festivalului de publicitate de la Portoroz. Campania nominalizata este "Nu taia padurea ca-n codru" si a fost inscrisa la categoria "Advertising Campaigns", se anunta intr-un comunicat de presa al agentiei.

"E prima oara cand Grey Bucuresti e nominalizata la Golden Drum si, de fapt, intr-un festival international in general. E un semn ca suntem pe drumul cel bun si asta ne bucura foarte tare. Mergem la Portoroz cu asteptari la fel de mari si de la alte lucrari pe care le-am inscris", a declarat Claudiu Dobrita, Director de Creatie Grey Bucuresti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

GMP+WEBSTYLER

In 2018, agentiile GMP Advertising si Webstyler au fuzionat, formand o singura agentie cu servicii intergrate GMP+WEBSTYLER, parte din GMP Group alaturi de GMP PR, Chapter 4 si Point Public Affairs. Cele doua agentii... vezi detalii »

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Related