O noua campanie de comunicare Schweppes - On-line Film Festival

Schweppes lanseza o noua campanie de comunicare nationala, sub conceptul Schweppes Film Festival. Brandul revine in atentia consumatorilor printr-o comunicare originala, de impact, plina de suspans si umor, cu dedicatie speciala "Schhh…pentru un public matur".

Increderea, aerul sofisticat, maturitatea si spiritul "intepator si ironic" au caracterizat comunicarea brandului Schweppes inca de la inceputul secolului trecut. Toate acestea se regasesc si in noua campanie, care aduce insa un element nou prin care Schweppes starneste curiozitatea audientei: misterul.

Ideea noii campanii a pornit de la valorile brandului si de la caracteristicile publicului care prefera aceasta bautura racoritoare: publicul adult. Noua campanie este structurata pe ideea unei serii de scurt-metraje incitante, al caror fir epic este inteles pe deplin doar accesand site-ul www.schhh.ro. Scurt-metrajele din cadrul Festivalului au fost selectionate dintre creatiile cinematografice ale mai multor regizori cunoscuti in toata Europa, fiind special concepute in urma unui brief Schweppes. Cineastii au plecat de la un mesaj specific, dar au avut deplina libertate in abordarea diverselor genuri cinematografice - romance, drama, thriller, comedie, actiune.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related