Adver-joaca publicitarilor de la Tribal DDB

Interviu cu Hartmut Kozok, Managing Partner Tribal DDB, Hamburg

Hartmut Kozok, unul dintre membrii juriului de la editia de anul acesta a Internetics, ne impartaseste din experienta germana asupra online-ului si analizeaza cateva dintre trendurile in materie de manifestare publicitara pe Internet.

IQads: Ce clienti are Tribal DDB Hamburg? Ne puteti descrie mai in detaliu cateva conturi si ce a reusit sa faca Tribal DDB pentru acestia?
Hartmut Kozok: Lucram pentru branduri internationale de mare anvergura, printre care "Deutsche Telekom", "Volkswagen", "Philips", "Mc Donalds" sau "Mont Blanc". Fiecare dintre ele are nevoie de solutii independente si unice in abordare si de un "tratament" special. Ca sa dau doar un exemplu, pentru "Deutsche Telekom" am realizat o campanie completa, 360 care include acoperire TV, Outdoor, Print, Online, Event-uri si Promotii. Pentru alte branduri importante pe care le detinem, am incercat sa aplicam tot aceasta strategie 360, dar asta impreuna cu alte agentii din reteaua noastra. Partea noastra in aceste campanii este implementarea strategiilor integrate si, in special, solutiile pentru online.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Oameni

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related