"Nu vrem sa fim briceagul elvetian, aia care incearca sa le faca pe toate"

Interviu cu Diana Capatina, Creative Director si Managing Partner Re:ply

Uneori, faptul ca stii exact cine esti si ce vrei sa obtii si iti pastrezi coerenta, poate fi cea mai buna strategie de promovare a unei agentii de comunicare. Diana Capatina, Creative Director si Managing Partner la agentia de comunicare Re:ply, singura agentie specializata de publishing din Romania, vorbeste despre evolutia agentiei pe care a fondat-o si despre ultimele proiecte .

IQads: Cum ai defini identitatea Re:ply si, in acelasi timp, pozitionarea voastra pe piata de advertising?
Diana Capatina: Noi facem doua lucruri distincte - pe de o parte, publishing, pe de alta parte, advertising. Nu suntem o agentie full service, suntem o companie de comunicare. Asta ne creeaza o anumita problema de pozitionare pe piata, pentru ca sunt clienti care ne cunosc drept consultanti de publishing si sunt clienti care ne cunosc, mai degraba, ca oferind servicii de advertising. Dar noi le facem pe ambele.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune


Comentarii

adrian lupu
acum 11 ani
nu se intelege scrisul. cum poti sa vrei sa stai pe piata 20 de ani cu doua pozitionari? poate primii 20 de ani, ca aia sunt mai grei.


Related