Publicitatea indoor, 4,5 mil. euro in 2007

Agentia de publicitate Indoor Media estimeaza o cifra de afaceri de 1,4 milioane euro in 2007 si o cota de piata de aproximativ 30%, in contextul in care, conform estimarilor Marianei Stirbu, director executiv Indoor Media, piata indoor are o valoare cuprinsa intre 4,2 si 4, 5 milioane de euro.

"Pentru 2008, cresterea pietei va fi cuprinsa intre 75% si 100%, intrucat este o piata tanara, care nu a atins inca maturitatea, iar ritmul de crestere este foarte mare", a declarat pentru Business Standard Mariana Stirbu.

Potrivit acesteia, in prezent, agentiile de indoor de pe piata romaneasca nu impart acelasi target. "In sens larg, pot fi considerati concurenti, ca si cota de piata, Monopoly Media, Oops Media, Elevate, Brand Management. De altfel, cele mai importante companii de indoor advertising (Elevate, Oops Media, Indoor Media, Brand Management, Salon Style, Monopoly Media, Monopoly Construct si Sugar Media) si-au unit interesele, punand bazele Asociatiei Romane de Indoor Advertising (ARIA), acesta fiind primul pas facut spre maturizarea pietei", a explicat Mariana Stirbu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related