“Sprite spune pe bune” via MV.com-Bluetooth

McCann Erickson, cea mai bine cotata agentie romaneasca la Golden Drum (Golden Rose in 2007 la Portoroz), a avut inca o data inspiratia si curajul sa vina cu o campanie originala de Craciun, produsa in favoarea brandului Sprite.

Aceasta campanie desfasurata pe parcursul intregii luni decembrie sub titulatura si in stilul “Sprite spune pe bune!” s-a concretizat prin transmiterea de videoclipuri publicitare in cele mai importante statii RATB din Bucuresti.
Statiile au fost decorate cu vizualuri ce incurajau publicul sa activeze functia Bluetooth a telefoanelor mobile. Odata ce conexiunea Bluetooth era activata, telefoanele erau identificate de server-ele MV.com-Bluetooth montate in imediata apropiere. Dupa solicitarea de accept, intr-un interval de cateva secunde, era transmis pe telefoanele mobile videoclipul Sprite al campaniei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Davide Strinna
acum 16 ani
Bluetooth sau proximity marketing nu este nimic nou.. Deja s-au facut multe campanii de proximity marketing, pt branduri ca Pepsi, Cosmote, Sensiblu, Audi, si altii..


Branded


Related