AdBreak despre publicitatea romaneasca in 2008

Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group, Bogdan Enoiu, Managing Director al McCann Erickson Romania si Felix Tataru, presedintele IAA si Director General GMP sunt invitatii celei de-a 30-a editie AdBreak - un eveniment IQads, prezentat de Orange - miercuri, 30 ianuarie, ora 19:30, in Music Club.

Aceasta editie a AdBreak, moderata de Costi Rogozanu, incearca sa priveasca obiectiv catre partea de business a publicitatii la inceput de 2008. Invitatii acestei editii vor fi intrebati despre cateva dintre variabilele afacerilor pe care le conduc.

Discutiile vor descrie care sunt directiile in care se va dezvolta publicitatea in 2008, care sunt sectoarele in care se va investi major, cat de mult sunt dispusi managerii de agentii sa creasca salariile angajatilor, ce agentii isi vor permite sa ia clienti mari si pentru cine mai sunt avantajosi clientii mici, cat de importante sunt premiile la festivaluri si care sunt noile departamente pe care isi propun sa le dezvolte.

"Pentru inceputul de an am ales ca tema o parte mai putin amuzanta a publicitatii, dar care influenteaza pe toata lumea din aceasta industrie: business-ul. Este important ca oamenii sa inteleaga in ce cadru activeaza si care sunt oportunitatile pe care le deschide anul 2008 pentru fiecare", a declarat Diana Caracota, din partea IQads.

AdBreak este un eveniment care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads, cele mai creative ad-uri, pe cei mai importanti oameni ai industriei romanesti de advertising si sa propuna spre dezbatere cele mai fierbinti teme.

AdBreak este un eveniment IQads, prezentat de Orange, sustinut de Radio Guerrilla, Academia Catavencu, Cotidianul, Money Express, Business Standard si 24-FUN, HotNews.ro si Studio 88.

Pentru a face o rezervare si pentru a confirma prezenta la AdBreak, va rugam sa trimiteti un mesaj la AdBreak@IQads.ro.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

GMP Advertising

GMP Advertising este una dintre cele mai premiate agenții independente din România pentru eficiență și creativitate. Este singura agenție românească deținătoare a două trofee Agenția Independentă a Anului... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

gabriela covali
acum 11 ani
mie mi-a placut adbreak.

mi-a placut ca am ajuns usor la locatie. mi-a placut tipa de la intrare care m-a condus f amabila catre masa rezervata. mi-a placut pana si ca am dat 60 de mii pe o cola mica :D. dar mai ales mi-au placut oamenii din jur. in proportie de 80% tineri pe la 20 si de ani, visand sa-i cunoasca pe mai marii advertisingului romanesc;. M-a fascinat cum se inghionteau pe scaune, pe balustrada, pe locurile laterale, bucurosi, ca un copil asteptandu-si desertul.

m-a uimit ca cei mai multi au rezistat cu stoicism macar jumatate de ora, c-au incercat din rasputeri sa fie cuminti si ascultatori, cu manutele tinute la spate si nefacand galagie;

mi-au placut si cei care au cedat intr-un final, si-au luat bagajele si au plecat, ne mai facand fata unor discursuri sictirite, monosilabice, rupte de context si de realitate, fade si banale.

mi-au placut si invitatii de onoare, le multumesc din suflet ca au fost in ultimul hal de blazati si plictisiti, ca desi lucreaza intr-un business care se axeaza pe eficienta in comunicare, desi au fost invitati intr-o seara de dezbatere, au dovedit atata lipsa de cursivitate in exprimare si pana de idei; cu totii avem zile proaste, dar chiar cu TOTII dintr-odata e mai rar. :D nu cred ca se astepta cineva la marea cu sarea, dar la ceva cat de cat interesant sigur.

gabriela covali
acum 11 ani
dar sa nu ne indepartam de subiect: am asteptat pauzele cu o nerabdare veche si plina de nostalgie, un sentiment uitat de scoala, de recreatie. le multumesc pt ca astfel am facut cunostiinta cu vecinii mei de masa. si cu vecinii de la masa vecina si cu vecinii vecinilor lor. de altfel cred ca toata sala a facut cunosiinta, one by one, step by step, fiecare cu celalalt. am discutat o groaza de lucruri interesante, sunt niste oameni minunati, plini de energie, de avant, foarte prietenosi, foarte deschisi, flexibili, ca o explozie de culori. ca sa fac o comparatie, la nivel de idei, corenta a exprimarii si forta de a face toate acestea, cei 3 de pe scena erau niste pictori de pe faleza Constantei fata de Picasso, Turner, Rembrandt, Van Gogh, Monet pe care ii aveam la masa.

m-am simtit foarte bine dupa adbreak, ca dupa o doza ultra cu vitamine.

m-a facut sa inteleg mult mai bine notiunea de PR si scopul acesteia am zambit chiar atunci cand cineva din public l-a intrebat pe Bogdan Enoiu cum de a venit, i-a plecat PRu'...?

am ramas totusi cu niste nelamuriri:

"X de ce au venit oamenii acestia aseara, in locatia respectiva si la event-ul respectiv ?

"X cum isi inteleg ei angajati, cand au fost pe langa atatea intrebari ?

"X chiar sunt atat de neinteresanti precum pari ?

"X cand vor intelege ca sunt in brand si ca trebuie sa se promoveze ca atare ?

"X oare care este procentul celor din sala care vor fi in continuare convinsi ca oamenii buni din publicitate sunt creativii ?

"X daca sala era un glob, iar noi soldatii lui Alexandru Macedon, cati ne-am fi aruncat de pe glob, in speranta de a scapa celor 3 hoarde extraterestre venite pt a ne infrange ?

intr-un final, as vrea sa-i multumesc lui Stefan Iordache pt ca a fost cel mai comunicativ dintre cei trei si ca m-a tinut cu atentia captata macar jumatate de ora.



Related