LeoYouth reloaded

Cea de-a doua faza a studiului realizat de agentia de publicitate Leo Burnett in colaborare cu D&D Research pune din nou sub lupa tinerii din marile orase ale Romaniei pe care ii imparte in 5 categorii, evidentiind tendintele dominante.

Daca prima parte a studiului a aratat ce au in comun tinerii romani, LeoYouth II descrie tendintele dominante si atributele care separa diferitele categorii de tineri.
Leo Youth II este un research de lifestyle, care genereaza profiluri definite de stilurile de viata diferite ale tinerilor, dar si stilurile diferite de consum. In functie de acesti factori, studiul diferentiaza cinci profiluri de tineri: "Tinerii de moda veche" (29.7% dintre tineri se incadreaza in aceasta tipologie), "Ambitiosii calculati" (19.2%), "Pesimistii confuzi" (17.2%), "Oportunistii" (15.8%) si "Rebelii de cartier" (17.9%).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune


Comentarii

Andrei Vanca
acum 16 ani
eu unul nu ma prea regasesc in nicio categorie... cate un pic din fiecare...
ookkklll ooollljjj
acum 16 ani
Ma bucura sa aud ca cineva se gandeste si la ce vreau si ma studiaza, generalizeaza, ma pune in tabele statistice devenind in ochii lor doar un numar pe un tabel si ca rezultanta creeaza o baza de date cu interese comune pe care le separa in tipuri de personalitate sau mai bine zis capacitate de cumparare si alegere a unui sau mai multor produse. Ar fi genial daca aceste studii ar duce nu numai la campanii mai bine puse la punct, cu mesaje subliminale mai de efect si ar si imbunatatii calitativ din toate punctele de vedere produsul.
Stefan Parcalabescu
acum 16 ani
pai suna bine numai ca pare cam suparficial rezultatul, daca intrebati subiectii studiului cum vad ei restul subiectilor studiului a sa vedeti ca raspunsul e mai nuantat, are mai multe aspecte...vezi doamne, asa ca poate ar trebui ca leoyouth sa aleaga un esantion mai bogat de subiecti carora sa le puna intrebari mai putine si sa-i lase sa raspunda mai clar
gabriela covali
acum 16 ani
suna un pic a "partidul te vrea, tinere; acum sezi bland si poarta-ti uniforma specifica"


Branded


Related