CSR-ul romanesc: hot, trendy si sexy, dar fara substanta

CSR-ul face buzz in ultima vreme. Motivatia ar fi ca, atunci cand e facut bine si serveste unui scop nobil, poate avea impact, poate influenta o varietate de actiuni de business, incluzand aici si cresterea increderii consumatorului in produs, fidelizarea sau crearea unei reputatii pentru companie. Intre interesele interne ale corporatiilor si pura dorinta de a se implica in proiecte sociale, CSR-ul romanesc este inca perceput ca un instrument de promovare si de castigare a unul capital de imagine de partea organizatiilor.

Cum fac corporatiile romanesti CSR si de ce a fost tema tratata de Congresul National al Studentilor la Comunicare, de saptamana trecuta. M-am oprit asupra uneia dintre conferintele din cadrul Congresului, si anume "Etica in CSR", pentru ca, in afara studiilor de caz prezentate de-a lungul celor trei zile ale evenimentului, invitatii la aceasta conferinta au facut o analiza critica si au chestionat motivatiile si scopurile companiilor romanesti de a se implica in campanii sociale.
"Trebuie sa ne gandim care e filosofia companiilor, a corporatiilor. CSR-ul ar trebui sa fie o chestiune de fond, care sa fie in stransa legatura cu principiile si valorile companiilor, nu una de forma, punerea in practica a unor proiecte sociale doar pentru imaginea pe care compania vrea s-o arate in afara", e de parere Crenguta Rosu, Managing Partner la DC Communication, una dintre cei patru invitati la conferinta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related