Inscrierile la Effie reflecta dinamica pietei din Romania

In urma deschiderii cazurilor inscrise in competitia Effie 2008, comitetul de organizare a luat decizia de a restructura categoriile de concurs.

Aceasta decizie de a imparti anumite categorii a venit in urma constatarii unui numar mare de inscrieri in unele categorii, fapt determinat de caracteristicile si dinamica pietei din anul precedent. Intra in atributiile comitetului de organizare sa hotarasca crearea sau restrangerea categoriilor astfel incat competitia sa reflecte cat mai bine directiile de dezvoltare ale pietei.

Astfel, s-a constatat ca in categoriile Promotions FMCG si Promotions non FMCG exista un numar mare de inscrieri, fapt care a dus la luarea deciziei de a imparti cele doua categorii. Urmand traditia de anul trecut, aceste doua categorii au fost separate dupa cum urmeaza : Promotions FMCG Food, Promotions FMCG non Food, Promotions non FMCG Services, Promotions non FMCG Products.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related