BBDO Romania si Pate Sibiu pastreaza vie traditia

BBDO Romania semneaza cea mai recenta campanie pentru Pate Sibiu de la Scandia.

Conceptul deriva din pozitionarea Pate Sibiu ca o "marca romaneasca de traditie", un produs care prin reteta si ingredientele sale a ramas aproape de ceea ce altadata se prepara in gospodarie. Avand la baza comunicarea de pana acum, s-a dorit o mai buna exprimare a "traditiei", cuvant definitoriu pentru brandul Pate Sibiu, precum si anuntarea noului ambalaj easy-peal.

Mecanismul campaniei este cat se poate de simplu: se reafirma calitatea de marca traditionala a Pate Sibiu, vorbind in primul rand despre locul din care vine - un spatiu in care obiceiurile sunt in continuare vii - si in al doilea rand, redescoperind si readucand in atentie traditii pastrate cu dedicare pana in ziua de astazi. Pentru ca ceea ce inseamna mestesugurile prezentate in campanie in materie de artizanat, isi doreste si Scandia sa insemne prin produsele ei, in materie de traditie culinara.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Saga Film

Una dintre cele mai importante companii romanesti de productie de reclame TV si film, cu o istorie de doua decenii: din 2000 pana in prezent, am produs peste 2000 de reclame si 15 filme de lung metraj sau scurt... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related