Profilul telespectatorului The Money Channel in dezbatere la Market Briefing

The Money Channel continua seria dezbaterilor televizate despre profilul telespectatorilor sai, pe fondul rezultatelor studiului GfK.

La sugestia GfK, care a mai realizat un studiu similar pentru CNBC prin GfK UK, postul de business The Money Channel a desfasurat, in perioada 15 aprilie - 19 mai, o serie de masuratori calitative care au permis determinarea profilul telespectatorilor sai. Publicul The Money Channel a fost caracterizat atat din punct de vedere demografic cat si din punct de vedere al obiceiurilor de utilizare a unor categorii cheie de produse si servicii. Datele au fost colectate prin intervievarea online, pe site-ul www.tmctv.ro, a persoanelor care urmaresc The Money Channel. Studiul s-a realizat pe un esantion reprezentativ de 1.522 de persoane.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Wavemaker Romania

Exceptional growth requires uncomfortable change.We do our best work for brands who relish being provoked to go further and faster, together.   That’s why we’ve built Provocative Planning, a... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related