Targetul perfect: oamenii tineri si cu bani

Buzz cu Stefan Chiritescu (Head of Planning, Graffiti BBDO)

IQads: Stefan, te consideri un adolescent intarziat?
Stefan Chiritescu: Un adolescent matur. Nu e tare asta? :) am bani si sanse sa fac chestii pe care nu le puteam face la 18 ani. De exemplu, am fost la Judas, o sa merg la Maiden, etc.

IQads: Spune-ne care e cel mai important lucru care te defineste pe tine ca membru al Generatiei X? In afara de anul nasterii..
Stefan Chiritescu: Muncesc mult ca doara sunt publicitar.

IQads: Publicitarii din Romania sunt mai multi din Generatia X sau din Y? Baby Boomers cred ca sunt mai putini..
Stefan Chiritescu: Stiu ca astia din y ar vrea sa plecam toti acasa, da' ne-am hotarat noi, astia x, sa mai stam o vreme.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related