Scala JWT realizeaza noua campanie Greenpeace

Scala JWT a creat pro bono ultima campanie de comunicare pentru Greenpeace. Este un proiect care promoveaza folosirea becurilor economice in detrimentul becurilor clasice, ce pot fi atat de daunatoare planetei, mediului inconjurator. Becurile economice nu emana caldura in exces si reduc consumul de energie, contribuind astfel, la salvarea resurselor planetei. Campania de comunicare dureaza pana la sfarsitul anului si contine postere indoor, presa scrisa, radio si materiale promotionale.

"Ne dorim sa atingem cat mai multi oameni cu aceast mesaj si, in acelasi timp, sa luam parte la aceasta actiune de amploare: Trecerea de la becurile clasice la cele economice! Clientul a fost foarte deschis la toate propunerile gandite pentru aceasta campanie. De aceea, in final am ajuns sa avem mai multe vizualuri dezvoltate sub aceeasi umbrela. Pentru cele doua spoturi de radio, dorim sa le multumim celor de la studioul Trust Production pentru implicarea lor in acest proiect. " a declarat Angela Teodorescu, Account Manager Scala JWT.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related