SENS a deschis portile Vitantis Shopping Center

Inaugurarea noului parc de retail bucurestean, Vitantis Shopping Center, a fost pregatita si organizata de compania SENS. Atelier de Comunicare. Oportunitatea de a gestiona un proiect de asemenea anvergura vine dupa succesul inregistrat de lansarea pe piata a celui mai mare parc de retail din Moldova - Suceava Shopping City - in luna aprilie a acestui an.

Evenimentul dedicat oficialitatilor si reprezentantilor mass-media s-a remarcat prin conceptul inedit inspirat din cultura japoneza. Motivul pentru care a fost preferat un astfel de concept este conduita exemplara a japonezilor de a face afaceri, urmare fireasca a principiilor culturii traditionale japoneze. Lampioanele suspendate si haiku-urile japoneze, muzica ambientala si tinuta hostess-elor si, nu in ultimul rand, specialitatile culinare specifice au creat cadrul perfect pentru intalnirile si discutiile dintre gazde si invitatii acestora.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related