Graffiti BBDO semneaza campania de lansare a berii germane Holsten pe piata romaneasca, spotul - intitulat "Petrecerea burlacilor" - reprezentand o viziune moderna, inedita, asupra traditiei de peste 125 de ani a marcii Holsten.
Campania include spot TV - executii de 45 si 30 de secunde care vor rula in aceasta vara pe 8 posturi TV nationale (Acasa, Antena 1, Prima TV, Pro Cinema, Pro TV, Realitatea TV, TV K lumea si TV Sport) - si outdoor.
Brieful de creatie a pornit de la faptul ca esential la o bere este gustul, idee exprimata si in sloganul Holsten - "Gustul e dincolo de eticheta". Conceptul creativ dezvolta teoria conform careia adevarata traditie se regaseste in calitatea produsului, nu in ritualurile care inconjoara de regula, in mod artificial, o bere.
"Petrecerea burlacilor" sau o viziune moderna asupra traditiei berii germane Holsten, semnata Graffiti BBDO
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: