Pitch-ul Romtelecom in dezbatere la AdCouture

Editia AdCouture din aceasta seara va dezbate pe marginea celui mai hot subiect al acestui inceput de an - pitch-ul Romtelecom, dar si despre planurile Vodafone in 2009. AdCouture se va difuza la ora 23:00, la The Money Channel.

Despre pitch-ul Romtelecom s-a discutat destul de mult si la sfarsitul anului trecut, fiind considerat in industria de publicitate drept pitch-ul anului 2008. Editia de astazi a AdCouture il are ca invitat pe Cosmin Radoi, Managing Director al agentiei Graffiti BBDO Romania, desemnata castigatoarea licitatiei Romtelecom.

La rubrica "Insider" invitata lui Serban Ciusca este Stephanie Jackson, Senior Director Online Marketing la Vodafone. Stephanie este un marketer renumit, avand 12 ani de experienta in Telecom pe piete internationale. Ea va vorbi despre cum va afecta recesiunea aceasta categorie, despre AdPlus, serviciul de publicitate pe mobil lansat de curand de Vodafone, dar si despre planurile de investitie in online ale Vodafone in 2009.

AdCouture este prima emisiune de informatie si analiza, care trateaza subiecte legate de piata de media&advertising din perspectiva business-ului. Structurata pe trei rubrici "Adnews", "Hot Spot" si "Insider", AdCouture prezinta cele mai noi si mai importante stiri care influenteaza industria de media, marketing si publicitate, analizeaza cele mai fierbinti subiecte ale saptamanii si ii aduce in fata
telespectatorilor The Money Channel pe cei mai importanti oameni ai industriei.

Emisiunea este prezentata de Serban Ciusca si realizata in co-productie de The Money Channel si IQads. AdCouture se difuzeaza in fiecare luni, incepand cu ora 23:00 si este reluata sambata si duminica, la ora 11:00 si 21:00.

Emisiunile AdCouture pot fi urmarite si pe www.tmctv.ro si www.iqads.ro, sectiunea IQadsTV.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related