Trasaturile tangibile ale unui produs, incluzand stilul, nivelul de calitate, numele brandului, ambalajul; se mai numeste produs formal sau produs tangibil; vezi Augmented Product, Core Product.
The tangible features of a product, including styling, quality level, features, brand name and packaging; also called the Formal Product or Tangible Product. See Augmented Product; Core Product.















![[SoMe Update] Patricia Bălan: Încearcă lucruri noi, îndrăznește, limita-i la cer! Dar cerul trebuie să fie mereu nevoia brand-ului](https://media.iqads.ro/2023/10/rsk-4309-1-cover-410.jpg)




![[Fabricat în RoMâine] Doru Șupeală: Speranța este catalizatorul celor mai curajoase acțiuni, e ceea ce ne scoate din rutină, ne îndeamnă să încercăm să facem mai mult, mai bine, ne vindecă adeseori oboseala, frustrările și ieșirile nervoase](https://media.iqads.ro/2023/02/doru-supeala-hacking-work-podcast-01-cover-410.jpg)



![[Creative Power] Alin Luca: Din perspectiva mea de antreprenor, sunt convins că putem să îi dăm României putere prin implicarea directă în societate](https://media.iqads.ro/2022/06/alin-2-cover-410.jpg)



![[Puterea brandurilor] Serban Alexandrescu: In comunism, stiam ca brandurile sunt "eticheta Vestului". Stiam ca noi nu le putem avea si ca ei le au – si deci ca noi suntem niste inferiori, tinuti dupa gratii gri](https://media.iqads.ro/2022/03/460436-111163592357958-1133869541-o-cover-410.jpg)












