Marca, design, simbol etc, folosit pentru a identifica si pentru a reflecta o imagine relevanta a companiei sau a organizatiei; forma de advertising institutional de reamintire.
A mark, design, symbol, etc. used to identify, and reflect an appropriate image of a company or organisation; a form of institutional reminder advertising.










![[Marketer profile] Cosmina Țapliuc: Brandurile își doresc, cel mai tare, să fie cool. E foarte greu să fii cool și actual, că trebuie să mulțumești toate tipurile de consumator](https://media.iqads.ro/2024/05/cosmina-tapliuc-cover-410.jpg)






![[#SeFaceLaStup] Vlad Grigore: Mi-am dat seama cât de importantă e prezența celorlalți, fie chiar și pentru un schimb de idei, să descopăr și altfel de experiențe antreprenoriale și să văd ce pot învăța mai bine din fiecare](https://media.iqads.ro/2023/04/64074922a7c82849406131-cover-410.jpg)
![[PR & Comunicare 2023] Claudiu Vrînceanu: Conținutul creat de angajații cheie este o investiție în marketing de luat în calcul în 2023. E o oportunitate pe care marile companii nu o capitalizează suficient](https://media.iqads.ro/2023/03/claudiu-vrinceanu-iqads-cover-410.jpg)

![[Event Trends] Tudor Pasc: Cred că la oricare dintre evenimentele de profil din România, în ultima vreme a fost folosită sintagma de “noua realitate”](https://media.iqads.ro/2022/11/tudor-pasc-main-cover-410.jpg)
![[Animation Land] Lavinia Petrariu: Introducerea AI, VR și AR ar putea stimula piața globală a animației 3D](https://media.iqads.ro/2022/07/lavinia-petrariu-animaize-onscreen-cover-410.jpg)





![[Branding Trends] Iosif Oprescu: Antreprenori, construiți branduri!](https://media.iqads.ro/2021/03/iosif-cover-410.jpg)
![[Optimism de business] Iulia Neagoe: Lucrul cu plantele l-am deprins de mica pentru ca in familie ritualurile de cules s-au pastrat din generatie in generatie](https://media.iqads.ro/2021/02/fotojet-2021-02-22t120254-751-cover-410.jpg)
![[REC si la podcast] Maria Mărgărit & Ioana Popescu: Ne saturasem sincer de reguli, de parenting, de egouri galagioase, de felul in care ne judecam pe noi si pe celelalte](https://media.iqads.ro/2020/11/102a2082-cover-410.jpg)
![[Optimism de business] Oana Botezatu, Cup&Candle: Ne-am simțit, în lunile de lockdown, foarte apropiați de clienții noștri, pentru că trăiam cu toții aceleași frici și emoții](https://media.iqads.ro/2020/09/a0f56bbc-1bc6-4323-acf5-4f4c14c7e942-cover-410.jpg)
![[fresh & design] Laurențiu Lazăr: De când cu distanțarea socială, s-a dus cu preview-ul pe caiet. E greu să-l arăți la webcam clienților](https://media.iqads.ro/2020/08/fotojet27-cover-410.jpg)









