Forma de publicitate care utilizeaza drept suport medii electronice: radio, televiziune (inclusiv teletext), cinema, videotex, sisteme paging, Internet (site-uri web, baze de date, e-mail - V. marketing pe Internet), retele telefonice (fax, telex) s.a. Prezinta avantajul ca sunt interactive (unele), ori sunt prezente in dotarea majoritatii locuintelor (radio, TV, telefon). Include, de asemenea, mijloacele care actioneaza si se pot modifica prin impulsuri electrice: - firme, panouri interschimbabile; - casete, sigle, litere luminoase; - efecte de lumini, roboscanere, becuri halogen etc.; - instalatii de sunet, mixere etc.



















![[Cum să ieși din feed] Radu Florescu & Mihai Gongu: Atunci când lumea lor digitală se confruntă cu întreruperi tot mai numeroase, oamenii vor tinde să se deconecteze și să caute alte „spații”](https://media.iqads.ro/2021/10/fotojet-2021-10-19t114824-157-cover-410.jpg)





![[Cupa Agentiilor la Gaming] Alex Cirstea: Prin jocurile video calatoresc in timp catre copilarie si traiesc aceleasi emotii de atunci, cu aceeasi intensitate](https://media.iqads.ro/2020/11/fotojet-5-cover-410.jpg)


![[Single de Romania] Mircea Voloh, Coven Clash: Nu vad un barbos in fata unui semineu, tragand din pipa, ascultand la volum mic muzica noastra](https://media.iqads.ro/2019/12/collage21-cover-410.jpg)

![[Influencer Update] Roxana Ionescu & Oana Pohrib, Golin: Lucrurile vor fi tot mai profesionalizate, se va adopta metoda semnalizarii campaniilor cu influenceri](https://media.iqads.ro/2019/07/collage-ri-cover-410.jpg)









