Ringier România și Flaminjoy extind platforma Social Display și lansează divizia de gaming care include 25 de gameri, platforme internaționale de gaming cunoscute si website-uri locale

Ringier România și Flaminjoy extind platforma Social Display și lansează divizia de gaming care include 25 de gameri, platforme internaționale de gaming cunoscute si website-uri locale

Ringier România și Flaminjoy (ProductLead) marchează o nouă mișcare importantă pe piața de media din România și lansează divizia de gaming în cadrul platformei Social Display. Decizia vine ca urmare a maturizării platformei și începerea unei etape care vrea să valorifice la maximum segmentele pieței, inclusiv segmentul de gaming. Social Display a atras deja 25 nume importante, cunoscute pasionaților de jocuri, care totalizează 1 milion de followers, peste 80 milioane de impresii pe lună și un reach estimat de 3,5 milioane de utilizatori.

Social Display este un produs de display advertising complet personalizabil care în doar un an de la lansare a rulat 30 de campanii care au generat peste 40 de milioane de impresii, peste 1.7 milioane de click-uri și au utilizat peste 300 de influenceri în cadrul campaniilor pe care platforma le-a găzduit. Prin adăugarea segmentului de gaming, Social Display are ca scop să țină pasul cu tendințele pieței locale și să continue evoluția portofoliului de servicii oferite clienților. În portofoliul diviziei de gaming au intrat deja nume cunoscute pasionaților de jocuri ca toxicwolf, riderz195, roberta.amr și alții care permit clienților din domeniul advertisingului să aibă acces la o nișă de audiență din ce în ce mai dezvoltată și populară mai ales în rândul tinerilor.

Ca rol, platforma Social Display acționează ca o legătură între influenceri și platformele de publishing pentru generarea de conținut de înaltă calitate și interacțiuni oneste cu audiența. Social Display selectează automat influencerii potriviți unei campanii (pe baza unui brief sau a profilului de audiență dorit), apoi agregă materialele legate de o anumită campanie sau un anumit hashtag. Aceste postări sunt ulterior declinate automat în zeci de formate care sunt plasate pe site-urile regiei Ringier România sau pe rețele internaționale de gaming de tip Anzu sau Admix (prin partener oficial tehnologic Adform). Acest tip de programmatic advertising economisește timp și resurse și pune la dispoziția clienților materiale de sine stătătoare cu care pot atinge audiențele relevante pentru ei. Targetarea este făcută precis pentru că Social Display profită din plin de tehnologia de ultimă oră a platformei de data management Piano care permite o segmentare granulară pentru ca mesajele să fie livrate cu maximum de eficiență.

Eficiența Social Display este confirmată și de rezultatele de până acum pentru că platforma a oferit clienților un CTR mediu de 4.4%, adică de 10 ori mai mult decât media de pe piața de display advertising, și peste 125.000 de interacțiuni online în care autenticitatea a fost pe primul loc. În plus, brandurile care au ales să folosească Social Display în campaniile lor de display advertising au obținut îmbunătățiri ale imaginilor de brand între 6%-9%, ceea ce le-a permis să își consolideze poziția pe piață și în percepția pe care o au consumatorii.

Odată intrată și pe segmentul de gaming, Social Display aduce la vârfurile degetelor clienților din această nișă a pieței cele mai noi tehnologii în domeniul display advertising. Astfel, brandurile au oportunitatea de a gândi campanii complexe cu minimum de resurse și pot să creeze interacțiuni autentice cu fanii prin intermediul unui conținut premium livrat de nume cunoscute gamerilor. Instrumentele de analiză a campaniilor derulate aduc și ele un plus pentru că oferă interpretări calitative de înaltă calitate și permit ajustarea în timp real a parametrilor pentru ca toți clienții să fie siguri că își ating rezultatele dorite.

Social Display și restul de soluții digitale aflate în continuă dezvoltare din portofoliul Ringier România construiesc un ecosistem complet care permite clienților din domeniul publicității să atingă audiențe foarte numeroase și diverse cu maximum de eficiență și minimum de efort.  Mai multe detalii despre soluțiile disponibile pentru clienți se pot obține prin intermediul reprezentanților de vânzări ai Ringier România.

Grupul Ringier este o companie media multinațională. Fondat în 1833, Grupul Ringier are investiții importante în digital, print, stații de radio și producții de televiziune. Din portofoliul său fac parte, de asemenea, numeroase platforme web și de telefonie mobilă, precum și tipografii. Ringier este o companie elvețiană de familie cu sediul la Zürich. În România, Ringier activează din 1992 și este cea mai mare companie de publishing. 

Flaminjoy  este o platformă de Product Experience pentru Social Commerce, ce ajută brandurile de comerț electronic și retail tradițional să creeze experiențe de produs autentice și să le livreze la scară largă, din doar câteva clickuri, pe toate canalele de comunicare disponibile, pentru a genera creșterea vânzărilor. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related