Ruta produselor si serviciilor de la producator la consumatorul fnal; impreuna cu bunurile si serviciile, canalele de marketing transporta si informatii, promovare si plati. Se mai numesc si canale de distributie. Vezi Channel Flows; Marketing Intermediaries.
The path or route taken by goods and services as they move from producer to final consumer; in addition to the goods and services themselves, title, information, promotion and payment also move along the marketing channels carry. Also called Channels of Distribution. See Channel Flows; Marketing Intermediaries.









![[SoMe Update] Arina Lazăr: Există un sentiment de urgență în a posta în realtime activitățile noastre, de a fi live, de a răspunde rapid mesajelor și a folosi prescurtări pentru a livra cât mai rapid informația](https://media.iqads.ro/2024/03/arina-lazar-foto-cover-410.jpg)


![[SoMe Update] Luana-Mali Roman: În social media, trebuie să te comporți mai mult ca un consumator obișnuit și mai puțin ca un brand](https://media.iqads.ro/2023/10/luana-roman-cover-410.jpg)














![[Marcom 2022] Ioana Staver: Cererea pentru conținut super glam a scăzut, pentru că oamenii preferă să consume un conținut executat poate imperfect, dar autentic](https://media.iqads.ro/2022/02/img-1511-cover-410.jpg)













