[Start in industrie] Ana Morărescu: Pentru mine creativitatea nu poate exista fără research, fără a te informa constant, nu doar despre industria în care lucrezi ci și despre lume și cultură în general

[Start in industrie] Ana Morărescu: Pentru mine creativitatea nu poate exista fără research, fără a te informa constant, nu doar despre industria în care lucrezi ci și despre lume și cultură în general

Ana Morărescu, BTL Account Executive Godmother, este interesată de felul în care comportamentul uman este influențat de factorii externi și deciziile altora. Iar industria creativă este locul în care poate observa cel mai bine acest fenomen. Ana a terminat Facultatea de Marketing, a fost brand ambasador într-o agenție de publicitate, iar acum este în echipa Godmother. 

”Primul proiect la care am lucrat a fost YouTube Days. Am învățat cât de importante sunt buna planificare și notarea informațiilor, cu atât mai mult în cazul unui eveniment de o asemenea amploare și complexitate”, povestește Ana.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related