[AdBreak #40] Debriefing: Comunicarea Orange Romania

Thierry Millet, CEO-ul Orange in Romania, zambeste rar, dar cand zambeste cei de la Publicis stiu ca si-au facut treaba bine. Mai stiu si din rapoartele anuale si din reactiile oamenilor pe Facebook si din vizionarile de pe YouTube. Iar lucrurile merg cu-adevarat cum trebuie cand au rezultate bune fara sa se fi cunoscut personal cu oamenii din celelalte agentii cu care colaboreaza: HyperActive si Initiative. Comunicam prin sute de mailuri zilnic, spunea Ruxandra Lupu. Sute de mailuri, mai ales de cand cu schimbarea de platforma Orange care a presupus filmarea a trei noi spoturi produse chiar in Romania: "Blind Date", Anniversary", "Best friend".

Speakerii din acest panel: Silviu Nedelschi (Group Creative Director, Publicis Romania) si Ruxandra Lupu (Senior Account Manager, Publicis Romania), Bogdan Gheorghiu (Creative Director, HyperActive) si Alina Gruianu (Account Manager & Head of Unit, Initiative).


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »



Related podcasts